مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: ۱۳۵ گروه جهادی دانشجویی در خراسان رضوی ساماندهی شده است که در عرصه‌های مختلف و به صورت تخصصی به مردم مناطق محروم خدمت‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 15 November 2018

به گزارش تابناک : هادی باادب با بیان اینکه آگاه‌سازی جامعه مخاطب یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج دانشجویی خراسان رضوی است، اظهار داشت: بصیرت نیاز امروز جامعه نخبگانی ما است تا زمینه‌ساز سرایت آن به آحاد مردم جامعه باشند در این راستا برگزاری سلسله نشست‌ها، مناظرات و سخنرانی‌ها از جمله برنامه‌های روتین و محوری بسیج دانشجویی خراسان رضوی در سطح دانشگاه‌های استان است.

وی افزود: خدمت‌رسانی یکی دیگر از مهم‌ترین محورهای برنامه‌های ما است زیرا طبق فرموده مقام معظم رهبری امروز بهترین مبارزه با آمریکا خدمت‌رسانی به مردم است لذا همکاری بسیج دانشجویی خراسان رضوی با دیگر نهادهای خدمت‌رسان نظیر آستان قدس رضوی، سپاه، بنیاد برکت و غیره به انسجام خوبی رسیده و امر خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم استان را به طور مستمر در طول سال و در قالب اردوهای جهادی دنبال می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی تصریح کرد: 135 گروه جهادی دانشجویی تخصصی در خراسان رضوی ساماندهی شده است و وجه تمایز آنان با دیگر نهادهای خدمت‌رسان این است که در عرصه‌های مختلف بهداشت و درمان، زراعت و دام، عمرانی و غیره عموما به صورت تخصصی به نقش‌آفرینی و خدمت‌رسانی می‌پردازند.

باادب درباره جمعیت زیرپوشش اردوهای جهادی بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: در عرصه خدمت‌رسانی و انتخاب جامعه هدف خیلی درگیر عدد و رقم نیستیم و تقریبا در تمامی مناطق کم‌برخوردار استان خراسان رضوی دانشجویان دغدغه‌مند و فعال ما مشغول به ارائه خدمات تخصصی هستند.

وی ادامه داد: هر گروه عموما بین 15 تا 35 نفر را دربرمی‌گیرد اما ما به‌ ویژه در مناطق محروم وحاشیه شهر مشهد گروه‌های دانشجویی ویژه‌ای تا سقف 200 نفر نیز داریم.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی با بیان اینکه ورود دانشجویان به مسائل اجتماعی از دیگر اولویت‌های بسیج دانشجویی در محیط دانشگاه است، خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌هایی با موضوعات مختلف تفریحی، سیاسی، فرهنگی، ازدواج و انتخاب همسرو غیره از دیگر رسالت‌های ما در محیط دانشگاه است همچنین ویژه برنامه‌هایی نیز برای هفته بسیج در نظر گرفتیم که متعاقبا اعلام می‌شود. 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار