فدراسیون فوتبال ایران که روزهای حساس و پرتنشی را پشت سر گذاشته با هدیه ویژه ای که از سوی فدراسیون جهانی به آن اختصاص پیدا کرده است می تواند در روزهای آینده شرایط بهتری را تجربه کند.
کد خبر: ۶۸۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱ 17 November 2018

به گزارش تابناک : در روزهای که مهدی تاج در تلاش بود تا مقدمات باقی ماندنش در فوتبال را فراهم کند و جلسات متعددی هم با مسئولان ورزش کشور برگزار کرد، حضور رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در ایران یک هدیه ویژه به او بود تا به نوعی حمایت فیفا برای فدراسیون را به همراه داشته باشد و به مسئولانی که قصد کنار گذاشتن او را داشتند ثابت کند خیلی هم بی پشت و پناه نیست!

جیانی اینفانتیو درحالی برای تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا به تهران سفر کرد که به گفته یک مقام مسئول در ورزش ایران، از قبل در جریان ریز اتفاقات فدراسیون در مورد بحث بازنشسته ها قرار داشت و با میل خودش به ایران آمد تا حمایتش را از فدراسیون و مسئولانش اعلام کند.

همین حضور و البته بعد از آن پیامی که برای مسئولان وزارت ورزش ارسال کرد، زمینه را برای ماندن مهدی تاج فراهم کرد. شاید با همین حمایت ها بود که وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک تلاش کردند راه حلی برای ماندن تاج در فدراسیون با وجود بازنشسته بودن پیدا کنند.

اما این تنها هدیه ویژه جیانی اینفانتینو به مهدی تاج و فدراسیون فوتبال ایران نبود و در روزهایی که کی روش و شاگردانش منتظر کمک های مالی هستند، فیفا دو میلیون دلار از درآمد تیم ملی ایران در جام جهانی را برای فدراسیون فوتبال ارسال کرد تا بخشی از مشکلات پرتعداد مالی این فدراسیون حل شود.

این پول در حالی به فدراسیون فوتبال ایران اختصاص داده شده است که هنوز هشت میلیون دلار از درآمد ناشی از حضور ایران در جام جهانی باقی مانده است. بااین حال همین رقم هم می تواند در راستای آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا کمک حال فدراسیون فوتبال باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار