رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به اینکه جشنواره فیلم رضوی با هدف تبیین فرهنگ دینی و مذهبی برگزار می‌شود گفت: این جشنواره می‌تواند تاثیر شگرفی بر زندگی نسل امروز داشته باشد.
کد خبر: ۶۸۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 18 November 2018

 محمدرضا صباغیان اظهار داشت: بدون شک ترویج فرهنگ زندگانی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با ابزار هنر آن هم ابزاری مثل فیلم و سینما بهترین شیوه تبلیغ در دوران معاصر است، زیرا تاثیر ابزارهای دیداری و شنیداری در ماندگار شدن یک معرفت یا فرهنگ بقدری بالاست که از آن می توان به مثابه حکاکی بر سنگ یاد کرد که بزودی پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره فیلم رضوی می‌تواند نیازهای بشری را در این تشتت اعتقادی سامان دهد اظهار داشت: باید از دست اندرکاران و کسانی که این کار بزرگ را برنامه‌ریزی و انجام داده‌اند تشکر کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: فعالیت‌های آستان قدس رضوی و این ظرفیت بزرگ، فرصت مناسبی است که نسل جوان و مردمان تشنه حقایق را سیراب کند.

صباغیان افزود: از جایی که ما ایرانی‌ها افتخار حضور پربرکت هشتمین امام همام را در کشورمان داریم و عنایات آن حضرت را با همه وجود لمس کرده‌ایم، خلق اثر هنری برای هنرمندانمان ملموس‌تر و با توجه به سابقه ذهنی مخاطبین از حرم رضوی می‌تواند اثرپذیرتر باشد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره فیلم رضوی و اثرگذاری آن بر ارتقای آثار هنرمندان به ویژه فیلمسازان جوان گفت: دیده شدن آثار هنری توسط علاقه مندان، خود بهترین مشوق برای کار در این عرصه است و جشنواره فیلم رضوی که مانند یک نمایشگاه سعی در اکران بهترین آثار را دارد موجب رقابت سالم بین هنرمندان خواهد شد و امیدوارم هرسال شاهد آثار باکیفیت و حتی فاخر در این زمینه باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار