رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مشهد گفت: نشست‌های عمومی و تخصصی کتابخوانی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و برقراری ارتباط موثر میان مردم و نوسیندگان در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 18 November 2018
به گزارش تابناک : محمدرضا بدیع‌زادگان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مشهد در همایش خوانش و معرفی سرباز کوچک امام، گفت: یکی از ضعف‌های کنونی تبلیغ کم و ناکافی کتاب بوده است و برگزاری این خوانش‌ها نقش موثری در اُنس میان کتاب و مردم ایجاد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در این برنامه‌ها از نویسندگان و راویان تقدیر به‌عمل می‌آید تا قوت قلبی ایجاد شود و این سیر برنامه‌ها ادامه یابد و در کنار آن فضا‌های صمیمی اهالی فرهنگ و کتاب به‌وجود آید.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مشهد با بیان اینکه همه ما باید قدردان قلم‌ها و روایتگری‌های ارزشمند و جذاب نویسندگان و راویان باشیم، گفت: ما به عنوان بخشی از جامعه که تاثیر بالایی در فرهنگ کتابخوانی، با دعوت از نویسندگان جهت معرفی عموم نویسندگان به مردم که متاسفانه اکثر آن‌ها ناشناخته هستند گامی موثر در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتباط موثر میان مردم و نوسیندگان در قالب‌های نشست‌های عمومی و تخصصی کتابخوانی برقرار کنیم و آخرین مورد آن نشست تخصصی کتاب با موضوع نماز بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار