چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی وششمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت با حضور مدیرکل مرکزاستاد و انتشارات دانشگاه علمی و کاربردی کشورافتتاح شد.
کد خبر: ۶۸۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ 19 November 2018

به گزارش تابناک : مرتضی تشکری رئیس دانشگاه علمی و کاربردی خراسان رضوی در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: درنمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی، ۲۲ واحد علمی کاربردی و ۲۵ موسسه، شرکت و بنگاه اقتصادی خراسان رضوی با هدف زمینه سازی برای اشتغال و کارآفرینی دانشجویان و پیوند بین صنعت و دانشگاه حضور دارند.

وی افزود: در حاشیه این نمایشگاه نیز شش کارگاه آموزشی با موضوع 'کارگاه‌های کشاورزی نوین، تهیه و تدوین طرح کسب و کار، ایده یابی برای خلق محصول جدید، شناسایی فرصت‌های جدید کسب و کار، نحوه ارائه طرح به سرمایه گذار و ایده یابی و کارآفرینی موفق در بازار دارای نوسان' توسط مراکز علمی کاربردی و شرکت مهددانش پارسیان در حال برگزاری است.

تشکری اظهار داشت: غرفه‌های این نمایشگاه ارائه دهنده محصولات در حوزه مشاغل خانگی، فضای کسب و کار، رشته شغل‌های دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی و کارآفرینان برتر و دستاورد‌های علمی و پژوهشی است. کارآفرینان برتر این نمایشگاه نیز معرفی می‌شوند و کلینیک مشاوره اشتغال و کارآفرینی در حاشیه نمایشگاه به صورت رایگان خدمات ارائه می‌دهد.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی خراسان رضوی گفت : هدف جشنواره ملی درون دانشگاهی حرکت تجلیل از برگزیدگان خالق آثار و دستاورد‌های علمی جشنواره و رونق بخشی به خلاقیت‌های دانشجویان در انجمن‌های علمی دانشگاهی است.

وی با بیان این که ۲۰ واحد علمی کاربردی استانی از سراسر کشور در جشنواره حرکت حضور دارند، اظهار کرد: ۹۴۶ اثر از دانشجویان این واحد‌ها به دبیرخانه جشنواره ارائه شد، ۸۷۶ اثر مورد داوری قرار گرفت و ۸۱ اثر برگزیده شد.

تشکری گفت: موضوع آثار ارائه شده به این جشنواره 'انجمن‌های علمی برتر، فعالیت‌های علمی خلاقانه، نشریه، محتوای دیجیتال، کتاب، اختراع، کارآفرینی و بخش ویژه با موضوع آب و محیط زیست' در قالب پنج گروه علمی علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاوزی و هنر و معماری است.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی خراسان رضوی تصریح کرد: بیشترین آثار برگزیده مربوط به واحد‌های استان‌های تهران، البرز، اصفهان، خوزستان و مرکزی است.

چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی و ششمین جشنواره ملی درون دانشگاهی حرکت دانشگاه علمی کاربردی به مدت دو روز در مشهد برگزاری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار