جبار قوچان‌نژاد گفت: تيمي نیستیم كه براي كسب رتبه و جايگاه بسته شده‌باشد و اگر امروز در رتبه سوم قرار داريم، مزد بازي‌هاي خوب‌مان را گرفته‌ايم.
کد خبر: ۶۸۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 19 November 2018
به گزارش تابناک : جبار قوچان‌نژاد در خصوص پيروزي تيمش مقابل فولاد سيرجان ايرانيان در هشتمين هفته از رقابت‌هاي سوپر ليگ واليبال كشور اظهار كرد: فولاد سيرجان تيم خيلي خوب و بابرنامه‌اي است و از بازيكنان بزرگي نيز بهره مي‌برد. اكثر شكست‌هاي اين تيم، با نتيجه 3 بر 2 بوده كه نشان از قدرت بالاي آنها دارد. روز خوب پيام مشهد بود كه به راحتي توانستيم تاكتیك‌هاي‌مان را مقابل فولاد سيرجان پياده كنيم.
 
سرمربي پيام مشهد در خصوص جبران امتیازات از دست رفته در ست نخست اين ديدار خاطر نشان كرد: شناخت خوبي از اين تيم داشتيم. هر دو تيم، حريف خود را به خوبي آناليز كرده بودند، اما تيمي موفق است كه بتواند انديشه‌هاي خود را در بازي پياده كند. يكي از فاكتورهاي خوب پيام در اين ديدار، جبران نتيجه عقب افتاده در ست نخست بود كه در نهايت باعث يك پيروزي قاطع مقابل فولاد سيرجان شد.
 
وي در رابطه با آمادگي بالاي تيم پيام نسبت به بازي‌هاي آغازين فصل عنوان كرد: بازي‌ به ‌بازي شرايط‌مان بهتر و هماهنگ‌تر مي‌شود، اما معتقدم كه برخي از پوئن‌ها را با اشتباهات بچه‌گانه‌اي از دست مي‌دهيم. همچنان نياز به زمان داريم و بايد بهتر از شرايط كنوني پيام شويم، زيرا انتظارات بيشتري از اين تيم و بازيكنان دارم.
 
قوچان‌نژاد در پاسخ به اين سوال كه با توجه به افزايش انتظارات هواداران پس از پنج پيروزي متوالي و صعود به رتبه سوم ليگ برتر، چه واكنشي خواهيد داشت، گفت: تمام تلاشم‌مان را براي هواداران انجام خواهيم داد و به عشق اين هواداران بازي مي‌كنيم. تيمي نبوده‌ايم كه براي كسب رتبه و جايگاه بسته شده باشد، اما در حال حاضر مزد بازي‌هاي خوب‌مان را مي‌گيريم. تمام تلاش‌مان را براي ادامه روند خوب پيام ادامه خواهيم داد و اميدوارم كه اين موفقیت ادامه‌دار باشد.
 
سرمربي پيام مشهد در خصوص حمايت پرشور هواداران مشهدي از تيم شهرشان نيز تصريح كرد: هواداران مشهدي عاشقانه و بي‌ادعا كمك‌ مي‌كنند. بخش اعظمي از پيروزي‌هاي پيام مربوط به حمايت پرشور اين هواداران است.
 
وي در پاسخ به اين سوال كه بازي‌هاي آتي پيام مشهد در مهران برگزار خواهد شد يا خير، يادآور شد: خوشبخانه فدراسيون واليبال در خصوص مشكلات سالن مهران تا حدودي كنار آمده است، اما خدا شاهد است كه در مشهد به غير از سالن مهران، سالن استاندارد ديگري نداريم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار