رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با اشاره به اینکه فرمانداران نیز شامل حال بازنشستگی نمی‌شوند، درباره بازنشستگی فرماندار همدان، تصریح کرد: مدارک نشان می‌دهد فرماندار همدان بازنشسته نیست و خود تعالی نیز گفته که همچنان در مسئولیت خود باقی است.
کد خبر: ۶۸۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲ 19 November 2018
سیداسکندر صیدایی با بیان اینکه استاندار همدان براساس قانون بازنشسته شده و حکم استاندار جدید نیز آمده است، گفت: قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان که شامل مقامات است درباره استاندار همدان اجرا شده است.

به گزارش ایسنا، صیدایی اظهار کرد: فردا مراسم تودیع و معارفه استاندار همدان برگزار می‌شود و استاندار جدید به طور رسمی کار خود را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه معاونان استاندار شامل قانون منع به‌کار گیری بازنشستگان نمی‌شوند، افزود: موعد بازنشستگی هیچ یک از معاونان استاندار همدان فرا نرسیده است و همچنان در پست خود قرار دارند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان ادامه داد: از میان شهرداران نیز شهردار اسدآباد بازنشسته شده و شورای شهر در حال انتخاب شهردار جدید است.

وی در پایان یادآور شد: همچنین قیاسی معاون امور اقتصادی استاندار همدان نیز خود با اعاده به کار و جانبازی می‌تواند در سمت خود باقی بماند.

فرماندار همدان چندی پیش در دفتر خبرگزاری ایسنا حضور داشت و خبر بازنشستگی خود را اعلام کرد و شنیده‌ها حاکی از آن است که تعالی وسایل خود را نیز جمع کرده و آماده رفتن است، اما به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، فرماندار همدان بازنشسته نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار