دبیر حزب مردم سالاری در خراسان رضوی گفت: نیاز به استاندار جوان، شجاع و جسور داریم که دارای فکر نو و قدرت چانی زنی بالا باشد تا خواست مردم در استان را جامه عمل بپوشاند.
کد خبر: ۶۸۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 20 November 2018
به گزارش تابناک : عطیه نیکجوانی اظهارکرد: با توجه به شرایط حاضر که در استان حاکم است به نظر می‌رسد استانداری باید در خراسان منصوب شود که شجاعت داشته باشد تا بتواند با گروه‌های مختلف در یک تعامل عقلانی برخورد کند.  
 
وی با تاکید بر اینکه ما ترجیح می‌دهیم استانداری روی کار بیاید که بتواند با شجاعت کامل در راستای خواسته‌های مردم گام بردارد و آنها را تحقق بخشد، بیان کرد: در طول این چند سال استانداران خراسان افرادی بودند که تلاش زیادی برای استان کردند ولی در عین حال یک قشر بزرگی از مردم استان نادیده گرفته شدند، زیرا در برخورد با گروه‌هایی که بعضا ما اسمشان را گروه‌های فشار می‌گذاریم خیلی مواقع از حق مردم کوتاه آمدند.
 
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه ما نیاز به استانداری داریم که جوان باشد، افزود: ما نیاز به استانداری داریم که دارای فکر نو باشد و همچنین قدرت چانی زنی داشته باشد تا بتواند از حق مردم دفاع کند.
 
نیکجوانی عنوان کرد: ما در استان بحث‌های مختلفی را داشتیم و اصلا به مردم توجه نشده زیرا یک عده‌ی قلیلی با آن مخالف بودند لذا ما در مجموعه حزب مردم سالاری نظرمان این است که باید استانداری شجاع و جسور برای استان انتخاب شود تا بتواند با همه گروه‌ها تعامل کند و خواسته مردم را تحقق بخشد نه اینکه به خاطر گروه‌های فشار از خواست مردم کوتاه بیاید و آن را در نظر نگیرد . 
 
وی در رابطه با مدیریت رشیدیان در استانداری یادآور شد: آقای رشیدیان دارای نمره قابل قبولی در مدیریت استان داشتند و در شرایط بحرانی استان را اداره کردند و در انتخابات گذشته توانستند سلامت استان را حفظ کنند.
 
نیکجوانی عنوان کرد: با توجه به اینکه همیشه در مورد خراسان گفته می‌شود که این استان چند حاکمیتی است، خواستار این هستیم که استاندار جدید به بحث چند حاکمیتی بودن خراسان پایان دهد، ما نیاز به استانداری داریم که بتواند به خواست مردم در استان جامه عمل بپوشاند و امیدوارم وزیر کشور در انتخاب استاندار استان ما این مسائل را در نظر بگیرند. 
 
وی با اشاره به مهمترین اولویت‌های استاندار جدید اظهار کرد: ما جامعه جوانی را در استان خراسان داریم، به نظر من جوانان باید در اولویت اقدامات استاندار خراسان باشد و مهمترین مسئله جوانان که اشتغال و ازدواج است در نظر گرفته شود.
 
نیکجوانی خاطرنشان کرد: همچنین این جو غم انگیزی که در استان وجود دارد، باید کمی تغییر کند و شرایط استان به سمتی رود که فضاهای شادی معنوی به وجود آید.
 
دبیر حزب مردم سالاری در خراسان رضوی با اشاره به اینکه مسئله مهم بعدی در خصوص آسیب‌های اجتماعی استان است، بیان کرد: ما آسیب‌های اجتماعی مختلفی در شهر مشهد داریم و با همکاری استاندار جدید باید آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم ما در شهر مشهد به شدت با مسئله حاشیه نشینی هستیم و این موضوع نیاز به توجه ویژه‌ای دارد . 
 
وی بیان کرد:مسئله بعدی در خصوص انتصابات بانوان است، در ابتدای دولت آقای روحانی ما قول 30درصد انتصاب بانوان را داشتیم، اما هنوز این وعده تحقق پیدا نکرده است.
 
وی افزود: همین طور که در زمان آقای رشیدیان در برهه‌ای که آقای سید جواد حسینی، معاون سیاسی استاندار بودند ما روزهای خوبی را برای احزاب اصولگرا و اصلاح طلب و معتدلین داشتیم و شرایطی فراهم شد که احزاب مختلف در کنار هم باشند و بتوانند گفتگو کنند، امیدواریم باز هم چنین روزهایی تکرار شود زیرا این موضوع به ارتقای سواد سیاسی استان کمک می‌کند.  
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار