کد خبر: ۶۸۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ 20 November 2018

مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: دشمنان برای کسب درآمد و ثروت به دنبال ایجاد اختلاف میان مسلمانان هستند تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد حاتمیان در نشست صمیمی علمای شیعه و سنی شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: یکی از راههای دست یابی دشمن به اهداف شوم و پلید خود ایجاد دشمنی و اختلاف میان شیعه و سنی است.
وی ادامه داد: علما و بزرگان طوایف با حفظ وحدت و انسجام نسبت به توطئه های شوم دشمنان آگاه و هوشیار باشند.
امام جمعه ایرانشهر نیز با تبریک هفته وحدت وظیفه روحانیون را هدایت مردم به مبانی و معارف اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان همواره برای از بین بردن وحدت میان مسلمانان تلاش کرده‌ اند اما تنها راه مقابله با توطئه‌های آنان تقویت وحدت عملی میان مسلمانان است.
حجت‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی افزود: کسانی که در شبکه ‌های ماهواره ‌ای به نام شیعه و سنی به دنبال اختلاف و توهین به اعتقادات مسلمانان هستند منادیان تفرقه اند.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز به اهمیت نقش علما در هدایت و راهنمایی مردم پرداخت و گفت: همه ما وظیفه داریم مردم را نسبت به ترفندهای دشمنان مبنی بر ایجاد اختلاف بین امت اسلام آگاه کنیم.
حجت‌الاسلام عیسی بزمانی افزود: وحدت و همدلی و پرهیز از خرافه پرستی رمز پیروزی مسلمانان در مقابل دشمنان است.
مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل‌ سنت ایرانشهر نیز گفت: در دنیای امروز که دشمنان و بدخواهان از هر طرف در صدد تسخیر و برهم زدن مرزهای اعتقادی و فرهنگی مسلمانان هستند باید هوشیار و بیدار باشیم.
به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 337 کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار