امام جمعه قوشچی:
امام جمعه قوشچی گفت: بسیج مردمی همواره باید در حال پویایی بوده و وظیفه مسئولان حمایت از بسیج و حل مسائل و مشکلات آنان است.
کد خبر: ۶۸۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ 23 November 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام حیدر عباسی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه قوشچی با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: حضرت محمد(ص) برای کل عالم مایه رحمت است و اگر بشریت به سیره نبی مکرم اسلام بنگرند، بسیاری از مشکلات آنان حل می‌شود چون براساس فرمایش قرآن کریم، رسول خدا(ص) بهترین الگو برای بشریت است.

وی با اشاره به خصوصیات پیامبر(ص) تصریح کرد: ایشان همواره در خدمت مردم و بسیار ساده‌زیست بوده و به علم و تقوا افتخار می‌کرد و بنابراین اگر این صفات شایسته در جامعه اسلامی برقرار باشد، مشکلات مسلمانان برطرف می‌شود.

امام جمعه قوشچی افزود: حضرت محمد(ص) با وجود اینکه می‌توانست بهترین زندگی را برای خود فراهم کند اما خانواده و نزدیکان خود را به ساده‌زیستی و دوری از تجملات دنیوی دعوت می‌کرد .

وی در ادامه با اشاره به اینکه نبی مکرم اسلام(ص) مسلمانان را به وحدت و اخوت دعوت می‌کرد گفت: همان انسان‌هایی که با یک مسئله معمولی به جان هم افتاده و یکدیگر را به قتل می‌رساندند و جنگ‌های طایفه‌ای به وجود می‌آوردند، با نور حضرت محمد(ص) این جنگ‌ها، دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌ها پایان یافت.

عباسی در ادامه با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امام خمینی(ره) با ابتکار خود بسیج 20 میلیونی را تشکیل داد و ملت با بسیج خود در هشت سال دفاع مقدس و در انقلاب اسلامی، حماسه آفریده و به تعبیر امام(ره) و رهبری اگر بسیج نبود، جنگ هشت ساله به پیروزی نمی‌رسید.

وی در ادامه تاکید کرد: بسیج مردمی همواره باید در حال پویایی بوده و وظیفه مسئولان حمایت از بسیج و حل مسائل و مشکلات آنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار