فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ 25 November 2018

به گزارش تابناک : سردار ماشاالله جان نثار اظهار داشت: در  72 ساعت گذشته مرزبانان این فرماندهی موفق شدند بیش از  22  هزار لیتر سوخت قاچاق و بیش از 19 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین فشرده را در هنگ مرزی تایباد کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی ارزش این مقدار سوخت قاچاق را  2 میلیارد و 565 میلیون ریال برآورد کرد و افزود: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی در ایست و بازرسی هنگ مرزی تایباد موفق شدند این مقدار سوخت قاچاق به هنگام بازرسی خودروهای ترانزیتی کشف و 59 نفر را نیز دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

سردار جان نثار اظهار کرد: در عملیات دیگر ماموران مرزبانی موفق شدند طی درگیری با قاچاقچیان و سوداگران مرگ بیش از 18 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

وی در ادامه از کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر از داخل بدن یک قاچاقچی خبر داد و گفت: این فرد قاچاقچی که مقدار یککیلو و 484 گرم هروئین فشرده و 3 گرم شیشه را بلعیده بود و قصد ورود به کشور را داشت با هوشیاری مرزبانان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

کشف بیش از 5 میلیارد کالای قاچاق

وی همچنین گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان این استان در 72 ساعت گذشته با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را از قاچاقچیان کشف کنند.

جان نثار افزود: مرزبانان در عملیات‌های منسجم موفق به کشف مقادیری ارز، گوشی، قرص، آرد، شیر خشک، رسیور، انواع سیگار قاچاق و ... از قاچاقچیان شده و طبق نظر کارشناسان، ارزش ریالی کالای مکشوفه، بیش از 5 میلیارد و 11 میلیون ریال  برآورد شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار