امام جمعه قوچان:
امام جمعه قوچان گفت: تفکر بسیجی ذلت را در جامعه از بین می برد و به انسانها عزت می دهد.
کد خبر: ۶۸۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 26 November 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ حجت الاسلام محمد علی دستجردی روز دوشنبه به مناسبت سالگرد تشکیل بسیج در همایش شکوه مقاومت در جمع بسیجیان این شهرستان افزود: مقاومت فلسطینی ها و لبنانی ها در مقابل دشمن و شنیدن صدای فریاد مظلومین در هر گوشه جهان ناشی از الگوی استقامت انقلاب و تفکر بسیجی است.
وی اظهار داشت: وقتی رهبرمان می گوید بسیجی الگوی همه رفتار جامعه است به این دلیل می باشد که بسیجی برای رضای الهی حرف می زند، سکوت می کند، می ایستد و قیام می کند.
وی با اشاره به وجود روحیه بسیجی از صدر اسلام و در جنگ بدر گفت : این روحیه بسیجی توسط پیامبر اکرم (ص) ترسیم شده است، تفکر بسیجی در هرکجا وارد شود ذات اقدس الهی به او کمک می کند.
حجت الاسلام دستجردی افزود: بسجیان امروز دل در گرو خدا دارند، خدا نیز گام های آنها را استوار می کند، آنها مقاومتی می کنند که زندگی ساز است.
وی اظهار داشت: امروز همه گرد هم آمده ایم تا به جهان ثابت کنیم رهبر خود را یک لحظه نیز تنها نمی گذاریم زیرا صدا ، عمل و نگاه او از ناحیه ذات اقدس الهی است.
وی گفت: تفکر بسیجی تنها راه حل مشکلات امروز کشور است.
حجت الاسلام دستجردی افزود: بسیجیان مسائل سیاسی را به خوبی میدانند و می تواند تحلیل کنند لذا باید برای بصیرت افزایی در جامعه تلاش کنند.
شهرستان 180 هزار نفری قوچان در 137 کیلومتری شمال مشهد قرار دارد.

منبه: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار