فرمانده سپاه امام رضا(ع):
فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت:هیچ امری بدون حضور مردم محقق نمی شود و قاعده قدرت در نظام اسلامی، مردم هستند.
کد خبر: ۶۸۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ 26 November 2018

قاعده قدرت در نظام اسلامی مردم هستند

به گزارش تابناک رضوی، سردار یعقوب علی نظری ظهر دوشنبه در همایش بسیج و چهل سالگی افتخار ویژه بسیج کارکنان و ادارات استان اظهار کرد : امام خمینی(ره) با برآورد از آینده در گسترش تفکر انقلاب اسلامی و تجربه های به دست آمده از جریان نهضت اسلامی، به منظور حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، دستور تشکیل بسیج مستضعفان را در پنجم آذر سال ۵۸ صادر کردند.

وی افزود: فلسفه تشکیل تمامی دستگاه ها، مقدمه سازی برای حضور مردم و بهره گیری از قدرت آنان است ودولت اسلامی در همین راستا حرکت می کند وهیچ امری بدون حضور مردم محقق نمی شود و قاعده قدرت در نظام اسلامی، مردم هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: امام راحل (ره) بر همین اساس و اعتقاد، نهضت و انقلاب اسلامی را پایه گذاری کردند و به هیچ قدرتی و جریانی جز مردم اتکا نداشتند و محور بودن مردم یک باور و اعتقاد دینی و اسلامی برای ما است و به آن با نگاه ابزاری و شعاری پرداخته نمی شود.

وی بیان کرد:در ۳۹ سال گذشته و در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی شاهد هستیم که شجره طیبه بسیج با همه گرفتاری ها و مشکلاتی که بر نظام عارض شد دارای برکات و ثمرات فراوانی بوده است.

یعقوب علی نظری اظهار کرد: باید به دیکتاتوری دلار پایان دارد وهمانگونه که در حوزه های دفاعی و امنیتی مبنای حرکت ما تفکر انقلاب اسلامی است در حوزه اقتصاد نیز باید اقتصادی مبتنی بر همین تفکر شکل بگیرد.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف در راستای شکل گیری اقتصاد اسلامی است و سپاه امام رضا (ع) آمادگی همکاری با دستگاه های اجرایی برای زمینه سازی حضور مردم در عرصه های مختلف و استفاده از ظرفیت های آنان را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار