امروز در کهگیلویه و بویراحمد سه مراسم تودیع و معرفه برگزار شد که در این مراسمات مدیر کل کمیته امداد ، رئیس جهاد دانشگاهی و مسئول نمایندگی چاروسا معرفی شدند و از مسئولین سابق تقدیر شد.
کد خبر: ۶۸۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ 28 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ، امروز در کهگیلویه و بویراحمد سه مراسم تودیع و معرفه برگزار شد که در این مراسمات مدیر کل کمیته امداد ، رئیس جهاد دانشگاهی و مسئول نمایندگی چاروسا معرفی شدند و از مسئولین سابق تقدیر شد.
مبشری مدیر کل کمیته امداد شد
با حضور مسوولان استانی و‌ کشوری از زحمات فرید محبی تجلیل و قباد مبشری به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد منصوب شد.
پیش از ظهر امروز و با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، قائم مقام کمیته امداد کشور، مسوولان و مردم آیین تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از ائمه جمعه استان از زحمات فرید محبی مدیرکل سابق کمیته امداد قدردانی کرد و گفت: ائمه جمعه مورد مراجعه مردم خصوصا اقشار آسیب‌پذیر هستند که در میان انتقال خواسته‌های مردم مدیرکل کمیته امداد بیشتر پای کار بود.
وی به بیان خصوصیات قباد مبشری مدیرکل جدید پرداخت و گفت: مبشری از خانواده معزز شهدا و‌ برادر دو شهید است، بسیجی، دست پاک، امتحان داده و مسلط که امیدواریم تعاملات وی در مجموعه کمیته امداد بیشتر از قبل باشد.
پناهی عنوان کرد: مهم است که شعار انقلابی بدهیم و با همین شعار مردم که ولی‌نعمت انقلاب هستند را امیدواریم کنیم، بحث اصولگرا و اصلاح‌طلب بحث خواص است اما بدون استثنا همه مردم ولی نعمت انقلاب هستند.
 
سه انتصاب در کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی مدیریت باید جهادی و انقلابی باشد، عنوان کرد: اگر مدیر ما اینگونه نباشد آسیب خواهیم دید.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: مدیر نظام اسلامی به گونه‌ای رفتار کند که مددجو احساس کند مدیر پناهگاه است و دیگر دنبال نامه این مدیر و آن مدیر نباشد.
در ادامه جعفر گوهرگانی کمیته امداد را دستاورد بزرگ‌انقلاب و منشا خدمات بزرگ به جامعه هدف  دانست و گفت: همه مردم در طول سال‌های اخیر به نحوی از خدمات کمیته امداد برخوردار شده‌اند.
معاون اقتصادی استاندار عنوان کرد: مدیرکل سابق کمیته امداد استان تلاش‌های زیادی برای رفع محرومیت از جامعه مددجویان داشت و تلاش فرید محبی برای ایجاد اشتغال ستودنی است.
فرید محبی مدیرکل سابق کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تقدیر از پرویز فتاح رئیس کمیته امداد گفت: فتاح بیشتر از من دغدغه استان را داشت و پیگیر مشکلات این استان بود.
وی عنوان کرد: بخش عمده‌ای از نیازهای خانوارها تامین شد و منابع پایدار استان را برای همه بخش‌ها پیش‌بینی کردیم.
مدیرکل سابق کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد نه استان مشارکتی بلکه استان حمایتی است و بیش از ۸۰ درصد منابع ما از خارج استان تامین می‌شود.
محبی عنوان کرد: در طول این سال‌ها ایجاد فضای همراه با آرامش و تعامل محور اصلی بود که دنبال شد و تلاش کردیم با همه حوزه‌های اقتصادی فارغ از نگاه‌های سیاسی تعامل داشته باشیم.
وی با اشاره به توزیع عادلانه منابع، سرکشی از نقاط محروم و استفاده از ظرفیت خیرین گفت: امضای تفاهم نامه با خیرین پشتیبان خود موید این موضوع است.
محبی عنوان کرد: خوشبختانه کمیته امداد به وظایف تخصصی خود پرداخت و از ورود به مسائل حاشیه‌ای پرهیز کرد.
در پایان مدیرکل جدید کمیته امداد عنوان کرد: کارهای زیادی در مجموعه کمیته امداد انجام شده اما هنوز جا برای کار وجود دارد که درخواست می‌کنم دستگاه‌ها از جزیره‌ای عمل کردن خودداری کنند تا بین نیروهای انقلابی هماهنگی ایجاد شود.
سیاست‌زدگی در کمیته امداد نباید باشد و عدالت در خدمت از برنامه‌های مورد نظر است.
در پایان این مراسم از زحمات فرید محبی تقدیر و قباد مبشری برای مدت دو سال به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد حضرت امام(ره) انتخاب شد./ فارس
تودیع و معرفه رئیس جهاد دانشگاهی
معاون هماهنگی امور مجلس جهاد دانشگاهی گفت: این نهاد در راستای نقشه جامع علمی کشور در حوزه ‌های علوم نوین، تکنولوژی، اشتغال، فرهنگ و آموزش با هدف بهره‌وری از امکانات موجود حرکت می کند و در این زمینه پیشتاز است.
احمد شریفی زاده روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور ماموریت هایی برای این نهاد ترسیم کرده است و برنامه های این موسسه علمی در همین راستا تعریف می شود.
وی بیان کرد: این نهاد با رویکرد استفاده از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی و با هدف قطع وابستگی‌ها و رفع نیازهای کشور تشکیل شده است.
شریفی زاده عنوان کرد: جهاد دانشگاهی در بحث رویان، سلول‌های بنیادی و درمان ناباروری کارهای بزرگی انجام داده و هم اکنون حدود هفت هزار نفر در این مجموعه در حال فعالیت هستند.
وی گفت: از سال 77 جهاد دانشگاهی سازمان همیاری اشتغال را با هدف رفع بیکاری در کشور تشکیل داده و هم اکنون در هشت استان اجرایی شده است.
 
سه انتصاب در کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

شریفی زاده افزود: طرح همیاری اشتغال تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد اجرا نشده و در راستای کارآمد سازی و توانمند سازی جوانان این استان توسعه مشاغل خانگی باید عملیاتی شود.
وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی هم اکنون سه پژوهشگاه، 24 پژوهشکده، 2 دانشگاه، 6 مجموعه آموزش عالی و 43 مرکز علمی کاربردی در کل کشور دارد.
شریفی زاده با بیان اینکه حدود 50 هزار دانشجو در مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشغول تحصیل هستند عنوان کرد: در حوزه آموزش و با نگاه توانمند سازی و ایجاد شغل سالانه 600 هزار نفر از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.
وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی 9 مرکز ملی فرهنگی در کشور تأسیس کرده و پایه گذار اکثر جشنواره‌های دانشجویی نیز این نهاد بوده است.
شریفی زاده با اشاره به اینکه برنامه ششم توسعه برای هر استانی تهیه و تدوین شده است تاکید کرد: علاوه بر برنامه‌های ملی و کشوری سند آمایش استان نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: یکی از فرصت‌ها در آمایش استان بحث طبیعت، گردشگری و گیاهان دارویی است که جهاد دانشگاهی به‌طور استوار در این حوزه در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت خواهد کرد.
شریفی زاده افزود: کهگیلویه و بویراحمد هم به لحاظ منابع طبیعی و هم انسانی قوی است و باید از این ظرفیت‌ها استفاده حداکثری به عمل آید.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به فعالیت‌های مؤثر جهاد دانشگاهی از زمان تأسیس گفت: فلسفه وجودی این نهاد ایجاد حلقه اتصال بین صنعت و مجموعه‌های علمی و دانشگاهی بوده است.
جعفر گوهرگانی افزود: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه آب، کشاورزی، آبزی پروری، نفت، گاز، پتروشیمی، معادن و گیاهان دارویی ظرفیت‌های بالقوه دارد که باید از آنها استفاده شود.
وی بیان کرد: ظرفیت های استان در زمینه گیاهان دارویی زمانی ارزشمند است که برای ایجاد ارزش افزوده بیشتر از خام فروشی جلوگیری شود.
گوهرگانی با اشاره به کنار گذاشتن بحث قومیت گرایی در استان عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های مجموعه جهاد دانشگاهی و تعامل با دیگر دستگاه‌ها زمینه خدمت رسانی بیشتر به مردم فراهم شود.
در این نشست طی حکمی از سوی رئیس جهاد دانشگاهی کشور سید محمد قائم کاظمی بیدک به عنوان رئیس جهاد دانشگاهی استان منصوب و از خدمات محمد سبحانی رئیس پیشین این نهاد قدردانی شد./ایرنا
انتصاب در چاروسا
طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان رئیس نمایندگی ورزش و جوانان چاروسا منصوب شد.

امید کاظمی به عنوان مسئول نمایندگی ورزش و جوانان چاروسا منصوب و از زحمات جناب اکبر دیناری تقدیر شد.

رضا نیکویی رئیس ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه با تقدیر از زحمات اکبر دیناری از مسئولین چاروسا خواست تا با کاظمی که رشته دانشگاهی ورزش دارد همکاری و تعامل داشته باشند.

نیکویی حمایت از ورزش همگانی، فعال کردن هیات های ورزشی و بیمه ورزشی و نظارت بر پروژه‌های ورزشی این منطقه به خصوص ورزشگاه قلعه رئیسی را از مهمترین ماموریت مسئول نمایندگی ورزش و جوانان چاروسا دانست./فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
اون معاون استانداری که باید انفصال میشد و شلاق میخورد چه شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار