تیم فوتسال سوهان محمد سیما در هفته هجدهم لیگ برتر با نتیجه پرگل ۵ بر ۳ از سد حریف قدرتمند مشهدی خود فرش آرا گذشت و تا رده ششم جدول صعود کرد.
کد خبر: ۶۸۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۴ 30 November 2018

به گزارش تابناک قم، هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز با بازی حساس و چشم‌نواز سوهان محمد سیما و فرش آرا مشهد در ورزشگاه دوهزارنفری شهید حیدریان در قم پیگیری شد.

در این دیدار سرنوشت‌ساز و مهم سوهان محمد سیما پس از دوشکست و عملکرد ناامیدکننده برابر تیم‌های مقاومت قرچک و سن ایچ ساوه در دو هفته‌های شانزدهم و هفدهم لیگ برتر با ارائه یک بازی برتر و دست بالا از سد تیم رده سومی فرش آرا مشهد گذشت.

در این دیدار علی‌رضا وفایی، روح‌الله ایثاری، ناصر اطمینان و حسین رضوی برای تیم میزبان و علی احمدی و سروش احمد نیا نیز برای فرش آرا موفق به گلزنی شدند.

در دیدار رفت نیز تیم سوهان محمد سیما در خانه حریف با نتیجه 2 بر 1 از سد فرش آرا مشهد گذشته بود و این دومین پیروزی نماینده قم برابر فرش آرا مشهد در فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور بود.

با این پیروزی تیم سوهان محمد سیما با 28 امتیاز از 18 بازی و با یک رتبه صعود و به علت تفاضل گل کمتر نسبت به تیم سن ایچ ساوه در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

گفتنی است، هادی احمدی بازیکن تیم فرش آرا مشهد در دقایق پایینی بازی از زمین‌بازی اخراج شده و فرش آرا دقایق پایانی بازی را چهارنفره ادامه داد.

همچنین تیم‌های گیتی پسند اصفهان، مس سونگون و فرش آرا مشهد با 46، 41 و 32 امتیاز تا هفته هجدهم لیگ برتر به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور سوهان محمد سیما قم 18 آذرماه در بندرعباس میهمان آذرخش بوده و فرش آرا مشهد نیز در همین روز در مشهد به مصاف تیم انتهای جدولی شهرداری ساوه می‌رود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار