کد خبر: ۶۸۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱ 03 December 2018

 بوشهر:استاندار بوشهر گفت: فعالان عرصه علم و فناوری در این استان حمایت ویژه می شوند.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز شنبه در نشست شورای پژوهش و فناوری استان بوشهر افزود: از توان استادان و صاحب‌نظران و ظرفیت مشاوران خارجی داخلی باید درتدوین سند توسعه علم و فناوری این استان استفاده شود.
وی بیان کرد: برای رسیدن به برنامه توسعه‌ای باید با دادن اختیارات محلی منطقه ای تمامی دستگاه‌ها پای کار آمده و توان تصمیم‌گیری و مدیریت خود را بکار گیرند. 
استاندار بوشهر ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید متناسب با شرایط همکاری لازم را در زمینه تدوین سند داشته و افراد فعال در حوزه علمی را بکار گیرند.
گراوند در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در استان بوشهر مصوب شده در حوزه پنل‌های خورشیدی از توانمندی شرکت‌ها و فعالان استان بوشهر استفاده و حمایت‌های لازم از آنها صورت گیرد.
وی در ارتباط با برگزاری برنامه های هفته پژوهش گفت: همه دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر باید برای برگزاری این هفته حمایت لازم را داشته باشند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر اظهارداشت: پرهیز از موازی‌کاری در برنامه‌های پژوهشی با مشخص کردن برنامه های مرتبط به هر دستگاه امری ضروری است.
علی احمدی‌ زاده افزود: باید راه حلی برای حل مشکل موازی‌کاری حوزه‌های مختلف در سطح استان پیشنهاد و اجرایی شود.
مشاور شورای عطف در استان بوشهر گفت: در دوران انقلاب اسلامی تلاش های بسیار زیادی در حوزه علم و فناوری انجام و رشد خوبی در سطح کشور ایجاد شده است.
محمد نوری با تاکید بر اینکه باید از علم و فناوری به ایجاد ارزش رسید افزود: در استان بوشهر نیز با توجه به ظرفیت های موجود باید از امکانات علم و فناوری برای حل مشکلات اقدام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار