رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: حاشیه نشینی شهر مشهد نه فقط ما را به عنوان فردی خراسانی اذیت می کند بلکه کشور را نیز اذیت می کند و در این حوزه و همچنین بافت اطراف حرم مطهر برنامه هایی در دست اقدام است.
کد خبر: ۶۸۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 03 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی صبح امروز در چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در سالن جلسات علنی شورا گفت: در مجمع نمایندگان استان خراسان بزرگ در صددیم ارتباطات را ارتقا دهیم چرا که در حال حاضر ۲۶ نفر تصمیم گیر و تصمیم ساز دارد.

 

حمید بنایی ضمن گله مندی از پایین بودن سطح کیفیت ارتباطات با دیگر نمایندگان، افزود: بسیاری از ظرفیت های عمرانی را میتوان با استفاده از نمایندگان پیش برد.

 

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی خطاب به اعضای شورای شهر تصریح کرد: شما فقط نماینده قشری که به شما رای داده اند نیستید بلکه نماینده همه شهر و کشور هستید، هرچند خیلی ها به شما رای نداده اند اما باید جهت گیری ها دقیق و صحیح باشد.

 

بنایی با اشاره به افزایش حاشیه نشینی شهر مشهد گفت: حاشیه نشینی شهر مشهد نه فقط ما را به عنوان فردی خراسانی اذیت میکند بلکه کشور را نیز اذیت میکند و در این حوزه و همچنین بافت اطراف حرم مطهر برنامه هایی در دست اقدام است.

 

وی در ادامه گفت: در بحث کمیسیون درآمدهای پایدار حرکت های مثبتی انجام شده است و تلاش شده است با اختصاص مبلغ برگشتی به این کمیسیون بتوان به شهرداری ها کمک کرد.

 

بنایی تصریح کرد: خراسان رضوی حدود ۷ درصد مساحت کشور و ۶,۵ میلیون جمعیت دارد، اما هنوز موفق نشدیم که اعتبار مناسبی را از دولت برای استان دریافت کنیم‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار