نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن به دنبال اشاعه فحشا، فساد و فسق و فجور است تا سفره دین را از زیر پای جوانان جمع کند.
کد خبر: ۶۸۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ 03 December 2018

آیت الله سید احمد علم الهدی روز دوشنبه در دیدار با اعضای ستاد نماز جمعه استان مازندران افزود: مازندران بیش از هر جای دیگر مورد توجه و نفوذ دشمن است زیرا در فصول مختلف همه برای تفریح و خوش گذرانی خود این استان را انتخاب می کنند.
وی اظهار داشت: تنها چیزی که می تواند سفره دین را از زیر پای مردم جمع کند و دشمن در این زمینه تجربه اندلس را دارد، اشاعه منکرات و بی عفتی است.
وی گفت: آنچه مهم است مقابله با منکرات به وسیله ستاد نماز جمعه است لذا باید در مقابل فساد و فحشا ایستاد و از ظرفیت ستادهای نماز جمعه و امر به معروف و نهی از منکر در این زمینه استفاده کرد.
امام جمعه مشهد افزود: نظام ما اسلامی است، ماموران انتظامی و بسیج هم حضور دارند و هر جا که مردم راه بیفتند و مقابله کنند، دستگاهها نیز وارد عمل می شوند اما اگر مردم نباشند هر چقدر هم دستگاههای مسئول وارد عمل شوند، منزوی خواهند شد.
وی اظهار داشت: امروز همه دنیا متحد شده اند که جبهه اسلام را براندازند و در مقابله با آنها فقط جبهه انقلاب اسلامی ایستاده است.
وی گفت: امروز همه عرصه های حقیقی و مجازی عرصه مبارزه با دشمن است لذا باید از ظرفیت خدمت در ستاد نماز جمعه استفاده کنیم.
آیت الله علم الهدی افزود: دشمن از قدرت مردمی نظام اسلامی می ترسد چون مردم وابسته به نظام و حکومت هستند و تنها چیزی که مردم را به نظام وابسته کرده دین آنهاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار