رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: ویزیت‌های رایگان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در مناطق محروم تداوم دارد.
کد خبر: ۶۸۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵ 04 December 2018

به گزارش تابناک رضوی هادی جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی در کشور نخستین بار در استان خراسان رضوی شکل گرفت و امتداد تیم‌های امدادی دوران جنگ است.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی هر ماه 22 منطقه را مورد پوشش خدمات سلامتی قرار می‌دهد خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان از جمله‌ برنامه‌هایی است که در قالب طرح‌هایی همواره از سوی بسیج جامعه پزشکی دنبال می‌شود و طی هفته بسیج این ویزیت‌ها در قالب طرح شهید رهنمون بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد در روستای کریم‌آباد واقع در جاده میامی صورت گرفت.

 

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: همچنین ویزیت رایگان طرح شهید دکتر رهنمون  در منطقه قرقی نیز در ایام هفته بسیج صورت گرفته است.

 

جلالی عنوان کرد: همچنین اقدامات و برنامه‌هایی نیز در حوزه آموزش پزشکی و سلامت به صورت مداوم از سوی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در دستور کار است که بخشی از آنها در ایام هفته بسیج صورت گرفت.

 

وی ادامه داد: ویزیت‌های رایگان جزو برنامه‌های مستمر بسیج جامعه پزشکی استان است که در مناسبت‌های مختلف آتی مانند چهل سالگی انقلاب اسلامی و یا ایام الله دهه فجر نیز با قوت ادامه پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار