کد خبر: ۶۸۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ 05 December 2018

به گزارش ایرنا ، دکتر اسحق رسولی روز سه شنبه در جمع اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی افزود: تعدادی از واحدهای دانشگاهی برای جذب دانشجو از کشورهایی که به لحاظ فرهنگی و مذهبی قرابت داشته و به لحاظ سیاسی روابط خوبی دارند، می توانند همکاری های علمی و تبادل دانشجو داشته باشند.
او بیان کرد: سیاست جدید دانشگاه بر این اصل استوار است که از صرف آموزشی بودن خارج شده و بر محور کارآفرینی، فناوری و پژوهش حرکت شود و یکی از کارهای خوبی که در حوزه پژوهش انجام شده افتتاح برنامه پایش یکپارچه شبکه پژوهش است.
وی اظهار داشت: 40 مساله در کشور شناسایی شده که مساله ها به مسائل ریز شکسته شده و در سامانه اعلام می شود و اعضای هیات علمی موضوعات پژوهشی را از بین آنها انتخاب می کنند و دانشجویان تحصیلات تکمیلی هم موضوعات پایان نامه را از آن استخراج می کنند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل همچنین گفت: این واحد علمی در این استان نیز مسائل و چالش ها را بررسی کرده و در برطرف کردن آنها نقش فعالی خواهد داشت.
رسولی افزود: در زمینه توسعه تحصیلات تکمیلی و تثبیت رشته ها نیز تلاش شده و رشته های جدیدی در دوره های کارشناسی ارشد و کارشناسی تصویب شده که از سال آینده در این رشته ها دانشجو جذب می شود.
وی گفت: سه مرکز تحقیقاتی انرژی، آب و فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل زمینه های خوبی هستند که همکاران علمی در آن فعالیت کنند.
او افزود: طرح های ارزش افزایی در دانشگاه در حال انجام است که باعث کارآمد شدن نقش توسعه ای دانشگاه می شود و پاداش های مادی هم پرداخت می شود.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل راه اندازی مراکز تخصصی از جمله آموزشگاه آزاد زبان انگلیسی، کلینیک روانشناسی و مرکز سنجش سلامت را از کارهای مهم واحد اردبیل برای خلق ارزش ذکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار