همزمان با آمریکا و آلمان در بیمارستان رضوی:
معاون آموزشی و پژوهشی بیمارستان رضوی مشهد از انجام تحقیقات عملی واکسن ضد تصلب شرایین در این بیمارستان همزمان با آمریکا و آلمان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴ 30 July 2015
کامران غفارزادگان در نشست خبری هفتمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی در سالن اجتماعات بیمارستان رضوی اظهار کرد: بیمارستان فوق تخصصی رضوی با برخورداری از مراکز تحقیقاتی پیشرفته در پنج سال اخیر 18 طرح تحقیقاتی را انجام داده که از آن جمله می‌توان به تاثیر بازتوانی قلب برای بیماران قلبی از نظر آثار روانی، بررسی سطح هورمونی در شیوع بیماری‌های قلبی عروقی، بررسی سلول درمانی به عنوان یکی از شیوه‌های مهم درمانی و ... اشاره کرد.

وی از بهره‌برداری یکی از بزرگترین مراکز تحقیقاتی تخصصی در بیمارستان رضوی خبر داد و افزود: خوشبختانه محققان بیمارستان رضوی موفق شدند همزمان با آمریکا و آلمان واکسن ضد تصلب شرایین را با همکاری دانشگاه داروسازی و بخش آزمایشگاه بیمارستان رضوی به مراحل عملیاتی تحقیقاتی برسانند و این در حالی است که در جهان تنها سه کشور موفق به انجام این پروژه در مراحل تحقیقاتی شدند.

دبیر اجرایی هفتمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی تاکید کرد: این کنگره نیز از نظر حجم برگزاری و حضور شرکت‌کنندگان با سال‌های گذشته کاملا تفاوت دارد و می‌تواند گام موثری برای ارتقای توریسم و گردشگری سلامت در مشهد باشد.

تاکنون بیش از 90 کنگره علمی در سطح ملی و بین المللی توسط بیمارستان رضوی برگزار شده است و این کنگره نیز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار