مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مشهد قابلیت تبدیل به قطب فناوری و پژوهشی منطقه را دارد، لذا باید منتظر حضور در غرفه های بین الملل باشیم.
کد خبر: ۶۸۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 06 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، جعفر مروارید با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به بازدیدی که از نمایشگاه و غرفه ها داشتم می توانم بگویم مشهد شهری پویا، خلاق و آیتی است.

وی با بیان اینکه تنوع غرفه ها بر اساس تنوع نیازهای شهری است، ادامه داد:بخشی از نیازهای جامعه نیازهای فرهنگی و معرفتی است که دانشگاه و حوزه علمیه به خوبی در این زمینه ظاهر شده اند.

مروارید ابراز کرد:  در بخش دیگر نمایشگاه شاهد آخرین دستاوردهای پژوهشی در زمینه های مختلف هستیم که مسولان هر غرفه ایده های خود را به خوبی تبیین کرده و در معرض دید محققان قرار می دهند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه بخش دیگر نمایشگاه بخش فناورانه است، گفت: در این بخش آخرین دستاوردهای دانشجویان استارتاپی ما با ایده پردازی و خلاقیت ارائه شده است. این خلاقیت جز ژن های ایرانی است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

 وی با تاکید بر اینکه در بخش دیگر نمایشگاه شاهد بخش هایی مستقل از دولت که با عموم مردم در ارتباط است هستیم، عنوان کرد: بخش های نخبگانی و عمومی با نگاه جوان، خلاق وبا چشم اندازی رو به آینده در حال فعالیت هستند.

مروارید با تاکید بر اینکه مشهد قابلیت تبدیل به قطب فناوری و پژوهشی منطقه را دارد، ابراز کرد: روزی را آرزو دارم که در غرفه های بین الملل نظرات خود را برای کشورهای همسایه تبیین کنیم.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: مشهد می تواند بر اساس ایده و فکر چرخه اقتصادی را در منطقه خراسان به گردش دربیاورد، این ظرفیت هم در فکر جوانان و هم در عرصه صنعت مشهد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار