مزاحمت‌های تلفنی به ایستگاه‌های آتش نشانی پیگرد قضایی دارد.
کد خبر: ۶۸۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰ 06 December 2018

به گزارش تابناک رضوی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر روابط عمومی سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری شیراز گفت: ۶۰ درصد تماس‌های شهروندان با شماره ۱۲۵ مزاحمت تلفنی است که علاوه بر ایجاد اخلال در ماموریت‌های روزانه سبب تنش عصبی برای آتش نشانان می‌شود.

 

عدلو افزود: مزاحمت‌های تلفنی به آتش نشانی مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: ۵۴۰ اتش نشان در ۲۰ ایستگاه فعال در شیراز مشغول به کارند و روزانه ۸۰ تا ۹۰ عملیات در این کلان شهر انجام می‌دهند.

 

مدیر روابط عمومی سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری شیراز همچنین از راه اندازی ۳ ایستگاه دیگر در آینده‌ای نزدیک در این کلان شهر خبر داد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار