مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم مطرح کرد
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: مقدمات برگزاری جشنواره نقاشی و عکس پرچم با همکاری آموزش و پرورش فراهم شده است و ثبت نام دانش آموزان در این جشنواره از هفته آینده شروع می‌شود.
کد خبر: ۶۸۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 07 December 2018

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی در جلسه ستاد سیاست گذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به برنامه‌های سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم در دهه فجر اظهار کرد: این سازمان 20 برنامه به این مناسب با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله آواهای سرو در زمینه سرودهای مدرسه، پرده خوانی انقلاب، ساخت نماهای شهری و جشنواره فیلم کوتاه دارد.

وی ادامه داد: مقدمات برگزاری جشنواره نقاشی و عکس پرچم با همکاری آموزش و پرورش فراهم شده است و ثبت نام دانش آموزان در این جشنواره از هفته آینده شروع می‌شود، همچنین از 10 روز آینده تبلیغات جشنواره فیلم عمار در قم آغاز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افزود: ایستگاه نشاط در 25 مسجد ایجاد شده و ایجاد این ایستگاه‌ها موجب فعال تر شدن مساجد شده است، ثبت نام المپیاد محلات قم را با همکاری کانون‌های مساجد در 70 مسجد شروع کردیم و اجرای این المپیاد از یکم دی ماه آغاز می‌شود.

مقیمی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شهر قم در دهه فجر اظهار کرد: برگزاری محفل طنز قمپز با موضوع دستاوردهای انقلاب و دسیسه‌های استکبار را به این مناسبت در دستور کار داریم، همچنین جشن‌های سروستان با همکاری صدا و سیما در شهر قم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اختتامیه برنامه‌های شهرداری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 10 اسفندماه سالروز ورود امام خمینی(ره) به شهر قم برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: دستگاه‌های استان کمتر به این سازمان در برگزاری برنامه‌ها کمک می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار