با پايان رقابت 10 تيم
عنوان قهرماني بازي‌هاي ليگ باشگاهي رده سني جوانان در سال 1397 به فوتباليست‌هاي جوان و آينده‌دار تيم باشگاهي شاهين قم اختصاص پيدا كرد.
کد خبر: ۶۸۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 08 December 2018

به گزارش تابناک قم، هر ساله رقابت‌های لیگ رده‌های سنی پایه با هدف شناسایی استعدادها و نخبه‌های فوتبال به منظور پشتوانه‌سازی برای آینده این رشته ورزشی پرمخاطب در قالب لیگ‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود و تیم قهرمان در لیگ باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.

امسال نیز با برنامه‌ریزی هیأت فوتبال استان قم مسابقات لیگ‌های پایه در قم به انجام رسید، در حالی که یکی از لیگ‌های جذاب در رده سنی جوانان برگزار شد، لیگی که در آن 10 تیم حضور داشتند و طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات برای کسب عنوان قهرمانی به شکل دوره‌ای با یکدیگر رقابت کردند.

در این مسابقات تیم‌های هما، شاهین، اکباتان، وحدت شریف، سرخ‌پوشان، سوهان محمد، عقاب پردیسان، سیاه‌جامگان، پیام و مهام پلیمر حضور داشتند و سرانجام این تیم شاهین بود که بالاتر از دیگر رقبای خود بر سکوی نخست فصل 1397 مسابقات لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های استان قم جای گرفت.

تمام بازی‌های این لیگ در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام رسید و در نهایت فوتبالیست‌های نخبه و مستعد تیم شاهین که استارت قهرمانی را با کسب برتری در هفته آغازین مسابقات برابر تیم مدعی سیاه‌جامگان زده بودند، با پیروزی در هفته پایانی برابر مهام‌ پلیمر روی سکوی قهرمانی ایستادند.

شاهین در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود در این فصل برای رسیدن به مقام قهرمانی به مصاف تیم مهام پلیمر رفت و در پایان دیداری نزدیک و نفس‌گیر که در آن پنج بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت، با حساب سه بر دو حریف را مغلوب کرد تا قهرمانی این رقابت‌ها را جشن بگیرد.

این در حالی است که فوتبالیست‌های جوان و آینده‌دار تیم هما یکی از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار فوتبال قم با کسب برتری دو بر صفر در هفته پایانی برابر حریف خود به مقام نایب‌قهرمانی بسنده کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار