مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی که به مناسبت روز دانشجو در تالار وحدت دانشگاه تبریز حاضر شده بود، در اعتراض به رفتار توهین آمیز عده معدودی، سخنرانی خود را نیمه تمام گذاشت.
کد خبر: ۶۸۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ 09 December 2018

به گزارش تابناک رضوی به نقل از نوداد، مسعود پزشکیان که به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز در تالار وحدت این مرکز دانشگاهی حاضر شده بود، در حین سخنرانی با اعتراض تعدادی از دانشجویان که در وسط سالن تجمع کرده بودند، روبرو شد.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی پس از واگذاری تریبون سخنرانی به دانشجویان معترض و کوتاه نیامدن آنان از اقدامات جنجالی شان، سخنرانی خود را ناتمام رها کرد و با بیان اینکه «من بیکار نیستم»، از تالار وحدت خارج شد.

 

وی در واکنش به اقدامات غیرمنطقی دانشجویان معترض که تعدادشان به کمتر از ۵۰ نفر می رسید، تریبون را به نماینده آنان واگذار کرد، اما این عده از شیوه رفتار خود کوتاه نیامدند.

 

نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی در واکنش به دانشجویان معترض، با بیان اینکه همه پیامبران برای عدالت آمده اند، گفت: ما هنوز نتوانسته ایم عدالت را پیاده کنیم و خیلی جاها برخلاف عدالت رفتار کرده ایم.

 

وی اظهار داشت: ما اگر عدالت را اجرا می کردیم، نمی شد شهری و منطقه ای توسعه پیدا کند و قسمت دیگر شهر و همان منطقه عقب بماند.

 

وی با بیان اینکه وقتی به قدرت می رسیم به جای اینکه بر اساس عدالت رفتار کنیم، جناح خودمان را بالا می کشیم، افزود: حتی قومیت ها و مذاهب دیگر نیز جز عدالت حرفی ندارند و باید عدالت را پیاده کنیم که هنوز اجرا نکرده ایم.

 

پزشکیان خطاب به دانشجویان معترض گفت: من نگاه خودم را گفتم و شما هم اعتراضی دارید بیایید نقد کنید؛ متاسفانه جوی در دانشگاه ایجاد کرده اید که نمی شود حرف از کرسی آزاداندیشی زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار