سرمربی تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا لیست 35 نفره خود را در حالی اعلام کرد که حضور چند بازیکن با شگفتی همراه بوده است.
کد خبر: ۶۸۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵ 11 December 2018

کارلوس کی‌روش در آستانه دومین حضورش روی نیمکت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، لیست نفرات مدنظر خود را برای حضور در این رقابت‌ها با امیدواری دستیابی به عنوان قهرمانی معرفی کرده است؛ لیستی که حضور چند بازیکن در آن با شگفتی و علامت سوال بزرگی همراه بوده است.

در این لیست 35 نفره که با ریزش بزرگی همراه خواهد بود نام‌هایی چون پیام نیازمند، سعید آقایی، احمد عبدالله زاده و فرشاد احمدزاده جزو نفراتی هستند که حضورشان در این لیست با علامت سوال بزرگی همراه بوده است.

پیام نیازمند؛ پدیده در بزرگترین رقابت

گلر جوان سپاهان در دومین فصل چهره شدن خود اکنون در جمع ملی‌پوشان حضور یافته است. بعد از درخشش در پیکان این دروازه‌بان 23 ساله راهی اصفهان شد تا یکی از نقاط ضعف بزرگ سپاهانی‌ها را درون دروازه برطرف کند و طی فصل گذشته روند مثبتی را طی کرده است.

او طی دو بازی اخیر برابر پدیده مشهد و پرسپولیس نمایش فوق العاده‌ای از خود به جا گذاشته و اکنون رقابت خود با چهار دروازه‌بان باتجربه حضور در چند اردوی تیم ملی را استارت خواهد زد. با این حال با توجه به تجربه پایین‌تر و رقابتی که بین او و امیر عابدزاده، سیدحسین حسینی و رشید مظاهری شکل خواهد گرفت، احتمالا او با شرایط سختی برای ادامه حضور در لیست کی روش مواجه باشد و شاید باید امیدواری خود را برای تورنمنت‌ها و مسابقات بعدی معطوف کند.

سعید آقایی؛ جنگ جناح چپ با مهره مورد علاقه کی‌روش

مدافع چپ سپاهان در دوران حضورش در تراکتورسازی به عنوان یکی از نفرات منتخب کارلوس کی‌روش معرفی شد. عملکرد خوب او در ترکیب سرخپوشان تبریزی و سرعت و تکنیک قابل توجه این بازیکن نوید یک مدافع چپ قابل اعتنا در تیم ملی می‌داد.

با این حال بعد از اتنقال جنجالی به سپاهان او تاکنون روند پیشرفت خود را مطابق گذشته ادامه نداده است و در این فصل نیز در قامت ستاره زردپوشان اصفهانی مطرح نبوده است. با این حال باید دید در جنگ نهایی با میلاد محمدی و احسان حاج صفی قادر خواهد بود این سهمیه را به خود اختصاص دهد یا خیر.

احمد عبدالله زاده؛ گمنام اما مدعی

بعد از مشکلاتی که در نفت آبادان داشت در ابتدای فصل راهی مازندران شد و پیراهن نساجی را بر تن کرد تا زیر نظر یکی از بهترین هافبک دفاعی‌های تاریخ فوتبال ایران به پیشرفت بپردازد. احمدزاده که از دوران حضور در فولاد یکی از نفرات مورد توجه کی‌روش محسوب می‌شد و سابقه دعوت به اردوها را در کارنامه داشت در این فصل و با حضور در نساجی مازندران توانسته به روزهای خوب گذشته نزدیک شود. او اکنون بزرگترین رقابت را با علی کریمی، امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی و احمد نوراللهی خواهد داشت تا در لیست نهایی نیز جایگاه خود را حفظ کند.

فرشاد احمدزاده؛ از سکونشینی تا اردوی تیم ملی

بی تردید یکی از شگفتی‌های بزرگ لیست کنونی تیم ملی محسوب می‌شود. بازیکنی که در فصل گذشته با نمایشی قابل تامل در ترکیب پرسپولیس همواره دور از اردو و لیست بود و در نهایت از این تیم جدا شد.

حضور در تیم نه چندان مطرح شلونسک وروتسلا لهستان نتوانست او را به آرزوهای بزرگش نزدیک کند و علیرغم حضوری درخشان در روزهای ابتدایی فصل، اکنون حضوری نصفه و نیمه در ترکیب این تیم دارد. شاید برای خود احمدزاده نیز دعوت به تیم ملی در این شرایط باورکردنی نبود و او پیش از این و با شرایط بهتر شاید استحقاق بیشتری برای حضور در لیست کارلوس کی‌روش را داشت. با این حال او نیز به جمع اردویی تیم ملی در آستانه یکی از حساس‌ترین اردوها دعوت شده و باید دید قادر خواهد بود نظر سرمربی تیم ملی را برای اعزام به امارات جلب کند یا خیر.

منبع: برترین ها

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار