مدیرکل دفترانجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش؛
مدیرکل دفترانجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش خانواده باید از سوی مدرسین مورد تایید این انجمن انجام شود.
کد خبر: ۶۸۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 11 December 2018

نور علی عباس پور مدیرکل دفترانجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: در وزارت آموزش و پرورش برنامه‌هایی در حوزه انجمن اولیا پیش بینی شده که به صورت یک روزه در استان‌ها انجام می‌شود.

عباس پور افزود: علت حضور در یزد تاکید بر جایگاه و توجه عوامل در تعلیم و تربیت است که به این موضوع توجه ویژه شود و برنامه‌های وزرات نیز بررسی و پیشنهاداتی برای رفع موانع داده شود.

مدیرکل دفترانجمن اولیاومربیان وزارت آموزش و پرورش جلسه با شورای معاونین و کارشناسان و روسا در مدرسه، جلسه با مدیران و مدرسان آموزش خانواده و بازدید از مرکز مشاور خانواده را از جمله برنامه‌های حضور در یک روزه در یزد عنوان کرد.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش خانواده بیش از ۸ هزار نفر مدرس فعالیت دارند که در این حوزه نیز چند طرح با همکاری سایر سازمان‌ها در حال انجام است و آموزش خانواده باید منحصرا از سوی مدرسین مورد تایید انجمن اولیا و مربیان انجام شود.

عباس پور گفت: برنامه سرویس مدارس از جمله برنامه‌ای است که در حوزه وزارتی پیش بینی شده که در استان یزد حدود ۵۰ هزار دانش آموز از سرویس مدارس استفاده می‌کنند و در حال برنامه ریزی هستیم تا از مبدا تا مقصد برنامه‌های تربیتی نیز در سرویس‌های مدارس انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار