مدیر عامل سازمان حمل و نقل مهریز با اشاره به کنترل ترافیک كنوني معابر سطح شهر با هشت دستگاه دوربين نظارتي، از نصب هفت دستگاه دوربين نظارتی ديگر نيز خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 11 December 2018

«عبدالرسول یزدی» با اشاره به استقرار مرکز کنترل ترافیک شهرداری در سازمان حمل و نقل شهرستان، از نصب تعداد هشت دوربین نظارتي در میادین سطح شهر خبر داد و افزود: البته نصب پنج دوربین نظارتی و دو دوربين نظارت سرعت ديگر نيز در دستور کار قرار دارد.
وي اعلام كرد: در حال حاضر تعداد 13 دستگاه اتوبوس با عمر مفید 10 سال در سطح مهريز به شهروندان خدمات ارائه مي‌كنند ولي عموماً پنج سال از عمر مفید آنها گذشته و فرسوده هستند . 
وي به فعاليت 13 دستگاه اتوبوس در مسير مهریز به یزد و بالعکس نيز اشاره كرد و در اين باره از جابجایی روزانه يكهزار مسافر از مهريز به مركز استان و بالعكس خبر داد.
يزدي خاطرنشان كرد: مذاکراتي با سرمایه‌گزار براي نوسازی تمام ایستگاه‌های سطح شهر انجام شده و توسط مشاوران شهرداری در دست اقدام است.
وي به فعاليت دو دستگاه مینی‌بوس درون شهری جهت جابجایی شهروندان مهريز تحت مالکیت شهرداری نيز اشاره و بيان كرد: روزانه 150 مسافر نيز از طريق مینی‌بوس‌های درون شهری جابجا مي‌شوند.
وي ضمن اشاره به جابجایی روزانه بیش از 700 نفر از پرسنل زحمتکش کارخانجات مهريز با بیش از حدود 45 دستگاه مینی‌بوس، تصريح كرد: چهار موسسه فعال مینی‌بوس‌رانی با بیش از 75 دستگاه مینی‌بوس جهت سرویس مدارس و کارخانجات شهرک‌های صنعتی مهریز فعاليت دارند.
اين مسئول از جابجایی روزانه 300 نفر با 26 دستگاه تاکسی گردشی در داخل شهر مهريز خبر داد و افزود: همچنين بيش از 200 دستگاه تاکسی‌تلفنی فعال و تعداد دو مرکز تاکسی بی‌سیم با بیش از 65دستگاه تاکسی بیسیم فعال در در سطح شهر و حومه فعاليت دارند كه روزانه به بیش از يك‌هزار و 500 شهروند خدمات ارائه مي‌دهند.
وي با اشاره به فعاليت تعداد 36 دستگاه سواری کرایه برون شهری جهت جابجایی شهروندان به مرکز استان و بالعکس و نيز تعداد سه موسسه وانت تلفنی فعال با بیش از 50 دستگاه خودرو در مهريز، از ساماندهی سرویس‌های شخصی مدارس خبر داد و افزود: تعداد بیش از 60 دستگاه از آنها شناسایی و ساماندهی شده و مجوز فعالیت از سازمان اخذ كرده‌اند.
به گفته‌ي وي، در حال حاضر سرویس‌دهی به بیش از 12 مدرسه با بیش از يك‌هزار و 200 دانش‌آموز سطح شهر در حال انجام است.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل مهریز گفت: تعداد دو مرکز معاینه فنی سبک با دو خط برای خودروهای تک‌سوز و یک خط برای خودروهای دوگانه‌سوز در مهريز فعاليت دارند كه روزانه حدود 30 تا 40 مورد معاینه فنی خودروها را انجام مي‌دهند.
وي از ساماندهی خودروهای دیزلی در سطح شهر از جمله کامیونت و کامیون‌های دیزل درون شهری خبر داد و در اين باره نيز خاطرنشان كرد: بیش از 550 دستگاه خودرو دیزلی جهت سوخت خود در این سامانه ثبت‌نام و پروانه فعالیت از این سازمان دریافت كرده‌اند.
يزدي در پايان از ديگر اقدامات سازمان حمل و نقل شهرداري مهریز به ساماندهي تابلوهای راهنمای مسیر سطح شهر مهريز و نيز رنگ‌اميزي سنگ جدول معابر و خط‌كشی خیابان‌هاي اين شهر تا قبل از عيد نوروز اشاره كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار