رئیس پلیس راهور یزد خبر داد:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد با اشاره به تراکم ترافیکی بالا در برخی معابر سطح شهر گفت: مزاحمت های ترافیکی باعث مسدود شدن تقاطع‌ها می شود.
کد خبر: ۶۸۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 12 December 2018

سرهنگ محمد پورشمس با اشاره به وضعیت ترافیکی در سطح معابر اظهار داشت: ترافیک در اغلب معابر شهر یزد روان است اما در برخی معابر تراکم بالا دارد که به دلیل شروع ساعات کاری ادارات و تردد سرویس مدارس است.
وی با بیان اینکه در برخی مسیرها حجم ترافیک بیشتری در ساعات مختلف شبانه روز داریم ادامه داد: مسیر بلوار دانشجو، محدوده صفائیه و در بخشی از مرکز شهر حجم ترافیک عصر و شبانه را به صورت تقریبا مقطعی و روان شاهد هستیم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد با اشاره به مسدود شدن بریدگی در بلوار دانشجو عنوان کرد: در این بلوار شاهد یکسری مزاحمت ها و دور دورهایی بودیم که بر اساس مصوبه شورای ترافیک در جهت کاهش مزاحمت های ترافیکی مجبور به مسدود کردن این بریدگی شدیم.
وی ادامه داد: پیش از چهارراه پژوهش در فاصله 20 متری  برای کاهش ترافیک در تقاطع دسترسی برای مردم ایجاد شده است که در این زمینه مشکلی برای تردد شهروندان نیست.
پورشمس در بخش دیگری از سخنان خود از رانندگانی که دارای جرایم معوق پرداخت نشده هستند خواست تا با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی و بخشودگی معوقات نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.
وی با بیان اینکه برای بهره‌مندی از بخشودگی جریمه دو برابری دیرکرد جرایم رانندگی تنها تا پایان آذر ماه فرصت وجود دارد اضافه کرد: بر این اساس جریمه‌های ثبت شده در سامانه پلیس که تا پایان سال 96 به ثبت رسیده و مشمول جریمه دو برابری شده، بخشیده و جریمه به همان مبلغ اولیه باز می‌گردد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد تصریح کرد: در صورتی که مالکان وسایل نقلیه در مهلت مقرر نسبت به پرداخت جرایم معوق خود اقدام نکنند، به طور سیستمی جریمه ۲ برابری آنها دوباره اعمال می ‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار