دو پسر جوان که پس از جنایت در تهران به ترکیه فرار کرده بودند به خاطر ورود غیرمجاز به این کشور بازداشت شدند. متهمان با هماهنگی‌های پلیس بین‌الملل بزودی به ایران منتقل خواهند شد.
کد خبر: ۶۸۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 12 December 2018

به گزارش تابناک رضوی به نقل از مشرق، رسیدگی به این پرونده از ساعت 3:30 بامداد چهارشنبه چهارم مهر با گزارش مرگ مرموز پسر جوانی در بیمارستان سینا آغاز شد. به‌دنبال این تماس بازپرس سجاد منافی آذر و تیم بررسی صحنه جرم وارد عمل شدند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد حسام بر اثر اصابت ضربات متعدد جسم نوک تیز مانندچاقو به سر، دست، کمر و پا به قتل رسیده است. تحقیقات نشان می‌داد که حسام به همراه دوستش حسن با دو پسر 22 و 23 ساله به نام‌های ساسان و شاهین زیر پل ری درگیر شده که در این درگیری هر دو آنها مجروح شده اما حسام پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

 

حسن در بازجویی‌ها به مأموران پلیس گفت: حسام و شاهین از قبل با هم اختلاف داشتند و برای هم خط و نشان می‌کشیدند تا اینکه چند روز قبل در محله‌مان با هم درگیر شدند که در آن درگیری حسام با چاقو شاهین را زخمی کرد. پس از این درگیری حسام چند روزی به ایلام رفت تا همه چیز آرام شود. یکی، دو روز قبل سرانجام حسام از شهرستان به تهران آمد و روز حادثه ما دو نفر در اتوبان محلاتی با موتورسیکلت در حال حرکت بودیم که حسام زیر پل ری توقف کرد. هنوز لحظاتی از توقف ما نگذشته بود که شاهین و ساسان نیز از راه رسیدند.

 

به نظرم آنها ما را تعقیب کرده بودند تا از حسام انتقام بگیرند. به هرحال آنها با ما درگیر شدند که شاهین با چاقو به حسام حمله کرد و ضربات متعددی به او زد. وقتی حسام غرق در خون روی زمین افتاد آنها از محل گریختند.  همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران برای دستگیری شاهین به محل زندگی وی رفتند که متوجه شدند متهم پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته است. مأموران به دستور قاضی منافی آذر جست وجو برای دستگیری قاتل فراری را آغاز کرده‌اند.

 

درحالی که تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت کارآگاهان جنایی در بررسی‌های خود پی بردند که هر دو متهم به ترکیه فرار کرده‌اند. بدین ترتیب به دستور بازپرس جنایی مکاتبات مأموران با پلیس بین‌الملل آغاز شد و با ارسال مشخصات دو متهم از پلیس ترکیه خواسته شد تا در صورت مشاهده متهمان آنها را بازداشت کنند. در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان دریافتند که دو پسر جوان به محض ورود به ترکیه به خاطر ورود غیرمجاز به این کشور بازداشت شده و در زندان به سر می‌برند. با برملا شدن این موضوع، بزودی متهمان طبق قانون استرداد متهمان از سوی پلیس ترکیه به ایران منتقل خواهند شد.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار