نیکوکاران مشارکت کننده در طرح های اکرام ایتام و محسنین در۶ ماهه نخست امسال بیش از 18 میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی به فرزندان معنوی تحت حمایت خود اهدا کردند.
کد خبر: ۶۹۰۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 15 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، حسن اسلامی، رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال 11 هزار و 804 یتیم و 10 هزار و 102 محسنین از خدمات کمیته امداد بهره برده اند.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه همه فرزندان یتیم دارای حامی هستند افزود: تنها 9 هزار و 358 فرزند محسنین دارای حامی و 744 فرزند دیگر نیز فاقد حمایت های مادی و معنوی نیکوکاران هستند.

اسلامی اظهار کرد: در نیمه نخست امسال 41 هزار و 989 نیکوکار در طرح اکرام ایتام و 15 هزار و 530 حامی در طرح محسنین با کمیته امداد خراسان رضوی همکاری داشتند.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد: همچنین حامیان نیکوکار در ۶ ماهه ابتدای سال جاری برای ایتام بیش از 14 میلیارد تومان و برای محسنین بیش از چهار میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی مساعدت داشته اند.

اسلامی گفت: نحوه مشارکت نیکوکاران با طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از طریق مراجعه به حضوری به دفاتر کمیته امداد، سایت emdad.ir و شماره‌گیری کد # 051 * 8877 * با استفاده از تلفن همراه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار