رئیس کانون های فرهنگی تبلیغی کشور عنوان کرد:
رئیس کانون های فرهنگی تبلیغی کشور گفت:همزمان با سراسر کشور دوره آموزشی تربیت کادر متخصص در حوزه پیشگیری از اعتیاد در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 15 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام عباس علی نژاد صبح شنبه در نشست دوره تربیت کادر متخصص در حوزه پیشگیری از اعتیاد اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور این دوره در مشهد مقدس با حضور ۱۲۰ نفر از مدیران کانون های فرهنگی تبلیغی برگزار شده است.

 

وی افزود:در این کارگاه تخصصی سه روزه، مباحث علمی مربوط به دانش پیشگیری اولیه از اعتیاد، مهارت های سبک زندگی سالم در خانواده، شناخت آسیب ها و مضرات مصرف مواد مخدر و روان گردان ها به مدیران کانون های فرهنگی تبلیغی آموزش داده می‌شود.

 

رئیس کانون های فرهنگی تبلیغی کشور ادامه داد: نقش معنویت و آموزه های اسلامی در مباحث پیشگیرانه مفید است لذا از ظرفیت کانون های فرهنگی تبلیغی استفاده می‌شود تا در فعالیت های تبلیغی در کانون ها مباحث پیشگیرانه از اعتیاد را نیز رواج دهند.

 

علی نژاد تاکید کرد:این دوره با همکاری مجمع عالی کانون های فرهنگی، تبلیغی کشور و مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شده است وشرکت کنندگان در این دوره گواهینامه مربوط را دریافت کرده و می توانند در جامعه هدف تبلیغی خود به‌عنوان سفیر پیشگیری از اعتیاد خدمت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار