دبیر هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان خبر داد:
دبیر هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی خراسان رضوی  از توقف و جلوگیری از فروش مدارک جعلی دانشگاهی در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 16 December 2018

به گزارش تابناک رضوی به نقل از ایسنا،حسین جعفری ثانی اظهار کرد: با همت و تلاش گسترده دبیرخانه هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری استان خراسان رضوی و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان بویژه پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا و مقامات قضائی سرشاخه‌های اصلی و  چهار تن از اعضای باند جعل مدرک دانشگاهی و مهارتی شناسایی و دستگیر شدند.

 

 

وی ادامه داد: در چهارمین جلسه كارگروه پيشگيري از جرائم مؤسسات آموزش عالي تحقيقات مربوط به پرونده اشخاص متخلف در حوزه آموزش عالي، اقدامات انجام شده در ماه گذشته و ارائه گزارش توسط دستگاه‌‎ها بررسي و هماهنگي براي اقدام انجام شد.

 

 

دبیر هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی خراسان رضوی اضافه کرد: در این جلسه پس از بحث و بررسی درباه‌ی فرایند ثبت شرکت‌ها برای فعالیت افراد حقوقی و حقیقی در حوزه آموزشی، مقرر شد موضوع از طریق هماهنگی با اداره ثبت شرکت‌ها تبیین شود.

 

 

جعفری ثانی تاکید کرد:  مقرر شده است تا گواهینامه‌ها و مدارک جعلی صادر شده توسط برخی از مؤسسات غیر مجاز و با درج مشخصات دقیق افرادی که این مدارک را دریافت کرده‌اند و موسسات متخلف در سطح کشور و دستگاه‌های اجرایی اطلاع رسانی شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار