شهردار مشهد:
شهردار مشهد گفت: مطمئنم با کمک شما و شهروندان مشهد می‌توانیم دوران درخشان و پُرامیدی را رقم بزنیم.
کد خبر: ۶۹۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ 16 December 2018

به گزارش تابناک رضوی به نقل از ایسنا، محمدرضا کلایی در آیین تکریم و معارفه شهردار مشهد که بعدازظهر امروز در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: واقعیت این است که زمانی که در این دوره موضوع شهرداری مشهد پیش آمد سری به قرآن کریم زدم و هنگامی که قرآن را باز کردم در ابتدای صفحه آیه 96 سوره اعراف آمده که «وَ لَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرى آمَنُوا وَ اتَّقَوْا لَفَتَحْنا عَلَیْهِمْ بَرَکات مِنَ السَّماءِ وَ الأَرْضِ». دلم قرص شد و با این نشانه‌ای که دریافت کردم مطمئنم با کمک شما و شهروندان مشهد می‌توانیم دوران درخشان و پر امیدی را رقم بزنیم.

 

 

وی ادامه داد: شهر مشهد ظرفیت‌های زیاد دارد و ظرفیت برای کار کردن همه ما را دارد، اما کوچک‌تر و خسته‌تر از آنی است که تحمل تضادها را داشته باشد.

 

 

کلایی با بیان اینکه «مشهد درگیر مسائل و شکاف‌هایی است»، تصریح کرد: تنها را مواجه با آن‌ها گفت‌وگوست و امروز ما به یک گفت‌وگو در ابعاد مختلف نیاز داریم. گفت‌وگوی بین نسلی، گفت‌وگوی بین رشته‌ای، گفت‌وگوی بین‌جریانی، گفت‌وگوی بین نهادی و سازمانی و این گفت‌وگو پربازده و کم‌هزینه‌ترین روش‌ ما برای مواجه با تضادها و شکاف‌هاست.

 

 

وی خاطرنشان کرد: بایستی وارد این گفت‌وگو شویم چون مشهد شهری است که آن را دوست داریم و می‌خواهیم در مدتی که مسئولیت اداره آن را داریم بیش‌ترین خدمت را به این شهر و شهروندان و زائران امام رضا(ع) داشته باشیم.

 

 

شهردار مشهد افزود: برای این کار باید پیشگام و پش‌قدم شوریم و اولین قدم را من و همکارانم باید برداریم و آن جلب اعمتاد مردم با کار است تا این‌که مردم هم در کنار ما قرار گیرند و آن‌ها هم به اندازه‌ای که ما مشهد را دوست داریم مشهد را دوست داشته باشند –که یقیناً اینگونه است- و در کنار یکدیگر بتوانیم شکاف‌های موجود در شهر را التیام دهیم و مشهد را به ظرفیت اصلی خود برسانیم؛ قدم اول را ما برخواهیم داشت.

 

 

وی ادامه داد: برای این کار از همه ذی‌مدخلان و مسئولان کمک می‌خواهم.

 

 

کلایی اضافه کرد: کلام آخرم خطاب به امام رضاست؛ ای امام رئوف و مهربانی همه آن چیزی که این شهر دارد ناشی از نفس پر برکت شماست و آنچه امروز نیاز داریم همدلی و مهربانی برای خدمت به این شهر برای زائران و مجاوران است، دعای خود را شمال حال ما بگردان و قدرتی ده به بی‌وقفه و در سطحی که شایسته مشهد است به ارائه خدمت بپردازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار