مراکز نیکوکاری در خراسان رضوی در هشت‌ماهه امسال نسبت به سال گذشته از رشد بیش از 2.5 برابری برخوردار بود.
کد خبر: ۶۹۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ 16 December 2018

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، سلمان دانشور، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: برنامه‌ریزی برای درآمد مراکز نیکوکاری 20 میلیارد تومان برآورد شده بود که خوشبختانه با تحقق کامل برنامه، این رقم در هشت‌ماهه امسال از 21 میلیارد و 440 میلیون تومان عبور کرد.

 وی با اشاره به میزان کمک‌های 8 ماهه سال قبل گفت: مراکز نیکوکاری فعال در خراسان رضوی در هشت‌ماهه سال گذشته حدود هشت میلیارد و 330 میلیون تومان جمع‌آوری کمک داشتند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی از فعال بودن 79 مرکز نیکوکاری در هشت‌ماهه امسال در خراسان رضوی خبر داد و افزود: کمک‌های مراکز نیکوکاری طی این 8 ماه در قالب‌های مختلف بوده است که بیش از 10 میلیارد و 745 میلیون تومان آن در قالب کالا، بیش از هشت میلیارد و 58 میلیون تومان در قالب ارائه خدمات و بیش از 2 میلیارد و 589 میلیون تومان به‌صورت نقدی جمع‌آوری و هزینه شده است.

دانشور اعلام کرد: مشارکت‌های نیکوکاران در محلات با مراکز نیکوکاری شامل بیش از یک میلیارد و 254 میلیون تومان در بخش صدقات، 293 میلیون تومان در بخش زکات، یک میلیارد و 650 میلیون تومان در قالب جشن عاطفه‌ها، چهار میلیارد و 804 میلیون تومان در بخش اطعام و معیشت، 176 میلیون تومان در بخش مسکن و 586 میلیون تومان در بخش جهیزیه می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی یادآور شد: برای اولین بار در کشور مرکز نیکوکاری کارآفرینی روستایی در خراسان رضوی و اداره رضویه مشهد به افتتاح رسید که در آن مرکز علاوه بر خدمات حمایتی، به بحث اشتغال‌زایی نیز پرداخته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار