سالن آموزش تخصصی هلال احمر خراسان رضوی به نام نجاتگر فقید هلال احمر در مشهد افتتاح شد.
کد خبر: ۶۹۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ 16 December 2018

به گزارش تابناک رضوی ،دکتر سید مجتبی احمدی، مدیرعامل هلال احمر استان امروز در آیین یادمان این مرحوم و نامگذاری سالن کنفرانس مرکز آموزش تخصصی هلال احمر استان در مشهد اظهار کرد: کارهای خالصانه امدادگران و نجاتگران دست‌گیر آنان در آخرت و سرای باقیست و یاد سیدعلی حسینی هم همواره زنده است‌.

 

وی افزود: فلسفه وجودی ما در هلال احمر خدمت بهینه و موثر در حوادث و سوانح است و سیدعلی حسینی در حادثه بهمن اشترانکوه نقش نجاتگری نیز داشت.

 

همچنین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی در این آیین گرامیداشت سالگرد سید علی حسینی، اظهار کرد: نامگذاری این سالن در مرکز تخصصی هلال احمر نمادی از قدرشناسی از خدمات امدادی است و جدیت و اهتمام تلاشگران این عرصه را نشان می‌دهد.

 

حجت الاسلام و المسلمین اسدالله اسدی با اشاره به جمله‌ای که در دوران دفاع مقدس گفته می‌شد که هر چه در آموزش‌ها عرق بیشتری ریخته شود خون کمتری در جبهه ریخته خواهد شد تاکید کرد: سید علی حسینی سخت‌ترین آموزش‌ها را با هدف کسب مهارت و سپس نجات جان انسان‌ها گذراند.

 

وی افزود: این نجاتگر هلال احمر در جوانی مورد آزمایش الهی قرار گرفت و برای نجات جان دیگران با جسارت قدم در مسیری سخت گذشت و امروز الگو و حجت دیگران است‌.

 

سید هاشم حسینی، پدر مرحوم سید علی حسینی هم در قسمتی از این دیدار از زحمات هلال احمر در گرامیداشت یاد فرزندش تقدیر کرد و آن را برادرانه خواند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار