نمایشگاه خورشید هشتم با مشارکت کمیته امداد خراسان رضوی و بسیج در مشهد مقدس راه‌اندازی شده و پذیرای عموم مردم است.
کد خبر: ۶۹۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ 19 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، سید حسین کرابی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه اکنون 44 هزار طرح اشتغال تحت نظارت این نهاد وجود دارد گفت: اعتبارات پیش‌بینی‌شده برای اشتغال توسط این نهاد در سال جاری 276 میلیارد تومان برآورد شده است که 45 میلیارد تومان آن از منابع داخلی این نهاد و باقی آن از محل بانک‌های عامل است.

وی افزود: پیش‌بینی‌ها حاکی از ایجاد 12 هزار و 500 شغل بود که تاکنون بیش از چهار هزار مورد آن ایجادشده است.

کرابی ضمن تشکر از بانک‌های عامل در تخصیص و پرداخت اعتبارات تبصره 16 ادامه داد: اعتبارات اشتغال‌زایی روستایی 126 میلیارد تومان برآورد شده بود که اکنون فقط پنج درصد آن ابلاغ و پرداخت‌شده است و برای تخصیص کامل آن نیاز به همراهی هرچه بیشتر مسئولان مربوطه هستیم.

وی در ادامه به فروش و عرضه محصولات مددجویی به‌صورت نمایشگاهی اشاره کرد و افزود: کمیته امداد درگذشته با همکاری شهرداری، بسیج و حج و زیارت در مشهد دو نمایشگاه قبلی که در ایام ماه رمضان و حج بود را برپا کرد و این نمایشگاه به مناسبت شب یلدا برپاشده است.

کرابی عنوان کرد: نمایشگاه خورشید هشتم که با مشارکت این نهاد و بسیج در مشهد مقدس راه‌اندازی شده است دارای 30 غرفه که مربوط به مجریان طرح‌های خودکفایی این نهاد به مناسبت شب یلدا است.

وی ادامه داد: پوشاک، غذاهای سنتی، گل و گیاه، خشکبار، عسل، ظروف مسی و سنگی، ترمه، عروسک، زیورآلات، تولیدات چرمی، شیرینی‌ها و عرقیات گیاهی ازجمله این غرفه‌هاست.

کرابی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه به خریداران بسیجی 10 تا 30 درصد تخفیف ارائه می‌شود افزود: این نمایشگاه در بلوار معلم، بین معلم 68- 70 روبروی پارک گل‌ها واقع‌شده و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 16 تا 22 از این نمایشگاه بازدید و خرید کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار