رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: امسال مردم استان همچون سال‌های دیگر به محضر رهبر معظم انقلاب مشرف خواهند شد، برگزاری همه ساله این دیدار نشان از توجه ویژه مقام معظم رهبری به مردم قم دارد.
کد خبر: ۶۹۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱ 20 December 2018

به گزارش تابناک قم، نصرت الله لطفی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت استان قم در سالن محراب در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها در این خصوص به عنوان یک ضرورت از یک سال پیش آغاز شد و اهمیت این کار هر روز بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: روز 9 دی یوم الله است، این روز، یک روز عادی نبود و به عنوان نماد وحدت مردم با محوریت ولایت شناخته می‌شود، برخی به دنبال به فراموشی سپردن واقعه 9 دی هستند که نباید اجازه این کار را به آن‌ها بدهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: چون این استان در زمینه انقلاب اسلامی پیشگام بود، بزرگداشت 9 دی نه تنها یک روز بلکه در طول یک دهه از 9 دی تا 19 دی به عنوان دهه بصیرت صورت می‌گیرد، فتنه 88 در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.

لطفی 9 دی را از معجزات الهی دانست و تصریح کرد: هر سال بزرگداشت این واقعه با همکاری مدیریت حوزه‌های علمیه در مدرسه علمیه فیضیه برگزار می‌شود، امسال دوباره شاهد یک مراسم حماسی برای بزرگداشت واقعه 9 دی در قم خواهیم بود.

وی ادامه داد: ولایتمداری، بصیرت و استقامت مردم ایران اسلامی موجب شکست توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی شد، سخنران مراسم بزرگداشت 9 دی در استان قم آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه شهر تهران است که این مراسم در مدرسه علمیه فیضیه ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: امسال مردم استان همچون سال‌های دیگر به محضر رهبر معظم انقلاب مشرف خواهند شد، برگزاری همه ساله این دیدار نشان از توجه ویژه مقام معظم رهبری به مردم قم دارد.

لطفی پخش زنده مراسم بزرگداشت 9 دی در استان قم را ضروری دانست و تصریح کرد: باید مراقب باشیم که پلاکاردها یا شعارهای خلاف وحدت در این مراسم را شاهد نباشیم.

وی ادامه داد: ده‌ها دستگاه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم عضویت دارند، البته به مناسبت هم از بقیه نهادها و تشکل‌ها هم دعوت می‌شوند، عضویت جامعه مداحان را در این شورا در سطح ملی در دستور کار داریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: سبقه حوزوی بودن نهضت انقلاب اسلامی را فراموش نمی‌کنیم و جلسه آتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور مدیر حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار