اسامی مصدومان منتشر شد
براثر برخورد یک دستگاه مینی بوس با یک دستگاه اتوبوس در اتوبان تهران به قم، و واژگونی مینی بوس ۲۱ نفر مصدوم شدند. رئیس پلیس راه قم علت حادثه را بی احتیاطی ناشی از رعایت نکردن فاصله طولی از سوی راننده اتوبوس عنوان کرد.
کد خبر: ۶۹۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴ 20 December 2018

 آخرین اخبار تهران امروز به گزارش تابناک قم، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از تصادف و واژگونی مینی بوس در اتوبان قم تهران و اعزام 3 تیم و 3 خودروی نجات و بالگرد جمعیت هلال احمر به محل حادثه خبر داد.

سانحه رانندگی با 21 مصدوم در اتوبان قم تهران

محمدرضا بهرامی اظهار کرد: پیش از ظهر امروز در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس با مینی بوس در اتوبان قم_تهران که منجر به واژگونی مینی بوس و مصدومیت حدود 20 مسافر شد، تیم های هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بعد از وقوع این حادثه عوامل جمعیت هلال احمر استان قم از سه پایگاه به محل اعزام شدند گفت: در این حادثه حدود 21 تن از مسافران مصدوم شدند که تمام آن ها ضمن رهاسازی توسط نیروهای جمعیت هلال احمر با خودروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

بهرامی بیان کرد: در این عملیات 11 نفر از امدادگران و پرسنل جمعیت هلال احمر در قالب 3 تیم از پایگاه های معصومیه، جمکران و جاده قدیم به همراه خودروهای نجات عازم محل حادثه شدند.

سانحه رانندگی با 21 مصدوم در اتوبان قم تهران

مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس قم نیز در تشریح این حادثه گفت: ساعت 11:44 دقیقه امروز پنجشنبه 29 آذر در اتوبان تهران به قم یک دستگاه مینی بوس به یک دستگاه اتوبوس برخورد کرد که این امر منجر به واژگونی مینی بوس شد.

وی بیان کرد: 4 دقیقه بعد از این حادثه نخستین آمبولانس اورژانس به محل اعزام و بعد از آن بالگرد اورژانس و 4 دستگاه آمبولانس دیگر نیز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس قم تصریح کرد: از این 21 مصدوم 6 مصدوم با بالگرد به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل و 15 مصدوم دیگر نیز با خودروهای آمبولانس به بیمارستان های نکویی و شهید بهشتی منتقل شدند.

وی همچنین از دیگر تصادفی در قم در همان ساعت خبر داد و گفت: متاسفانه در همان ساعت در محور سلفچگان بر اثر واژگونی یک خودرو 5 نفر مصدوم شدند که یک دختر 17 ساله در این حادثه جان خود را از دست داد.

علت حادثه

سرهنگ پناهی رئیس پلیس راه قم علت حادثه را بی احتیاطی ناشی از رعایت نکردن فاصله طولی از سوی راننده اتوبوس عنوان کرد.

گفتنی است اتوبوس از تهران به سمت نورآباد لرستان و مینی بوس از محمدیه قزوین به سمت قم در حال حرکت بود.

اسامی مصدومان

اسامی مصدومان حادثه واژگونی مینی بوس در اتوبان قم تهران به شرح زیر است:

مصدومین انتقال داده شده به بیمارستان شهید بهشتی قم: مهدی اسدی، علی اکبر نورمحمدی، امیرمحمد اسدی، ابوالفضل فتحی، عباس حسنی، حاتم علی احمدی، اکبر اسم پرورینی، عباس اسدی و علیرضا اسدی

مصدومین انتقالی به مرکز درمانی نکوئی: مهدی فریدونی، امیرحسین رحیمی، مرتضی اسدی، نیما خراسانی محمدآبادی، فرزین شریفی فتح آبادی، ابوالفضل اسدی، بهزاد قارداشی، محمدرضا فتحی، ابوالفضل رشوند، محمدتقی اسدی، اصغر اسدی، محمدعلی اسدی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار