ابوالحسن حیدری :
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از راهیابی اثر حمید رضا بهمنیار عکاس بجنوردی به بخش مسابقه ششمین جشنواره کشوری خانه دوست خبرداد.
کد خبر: ۶۹۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 23 December 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری با بیان اینکه آثار این جشنواره در چهار بخش زیارت (تلفن همراه)، سبک زندگی و سیره رضوی، زائرین پیاده رضوی و بخش جنبی (معماری حرم رضوی) جمع آوری شده است، افزود: اثر عکاس بجنوردی در بخش"سبک زندگی و سیره رضوی" برای حضور در مرحله مسابقه پذیرفته شده است.

وی، اظهار کرد: ازسوی هیئت داوران تعداد ٣٠ اثر از کل کشور در قالب چهار بخش جشنواره برای مرحله نهایی انتخاب شده اند که اثر حمید رضا بهمنیار عکاس بجنوردی در میان این آثار به چشم می خورد.

حیدری با بیان اینکه آثار راه یافته به مرحله مسابقه در قالب نمایشگاهی در ماه جاری به نمایش گذاشته می شود، اظهار داشت: برگزیدگان این جشنواره پس از داوری نهایی که به همت موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی، برگزار شده است، اعلام خواهند شد.

حمید رضا بهمنیار متولد سال ١٣٥٦ دارای مدرک تحصیلی لیسانس، فارغ التحصیل رشته فیلم سازی از انجمن سینمای جوانان خراسان شمالی، کسب رتبه نخست جشنواره عکس ققنوس، پذیرفته شدن در جشنواره سفر آمریکا، شرکت در جشنواره های مختلف کشوری و استانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار