فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان خراسان رضوی با ايجاد گشت‌های مستمر و تنگ کردن عرصه فعاليت قاچاقچيان موفق شدند، بيش از 33 هزار ليتر سوخت قاچاق به ارزش 1 ميليارد و 717 ميليون و 440 هزار ريال را طی یک هفته کشف کند.
کد خبر: ۶۹۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ 23 December 2018

به گزارش تابناک رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای  برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد موفق به کشف مقادیری سوخت قاچاق شدند.

 

سردار ماشاالله جان‌نثار افزود: مرزبانان خراسان رضوی با ایجاد گشت‌های مستمر و تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از 33 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 1 میلیارد و 717 میلیون و 440 هزار ریال را طی یک هفته کشف کند.

 

وی ضمن تأکید بر اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در پست کنترل و مراقبت مرزی هنگ تایباد با کنترل دقیق خودروهای ترانزیتی موفق شدند، قاچاقچیان سوخت را شناسایی و از آنها 33 هزار و 450 لیتر سوخت قاچاق را کشف کند و ضمن تشکیل پرونده تحویل مراجع مربوطه شدند.

 

جان‌نثار در پایان با قدردانی از همه هم‌زمان خود در نقاط مختلف مرزی که شبانه‌روز در جهت حراست و حفاظت از مرزهای استان تلاش می‌کنند، گفت: به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به‌خارج از مرزها انتقال دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار