کد خبر: ۶۹۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴ 23 December 2018

تابناک / عضو مجلس خبرگان رهبری جریان ۹ دی ماه را گذر کردن از چالش و بحران‌های غربی دانست و گفت: حضور مردم پاسخ قاطعی به نقشه‌های شوم دشمنان بود.

آیت‌الله رضا رمضانی گیلانی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به گرامیداشت سالروز ۹ دی ماه گفت: در جریان ۹ دی ماه شاهد حضور مردم و حمایت آن‌ها از نظام و ولایت فقیه بودیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب‌ها با چالش و مشکلات متعددی مواجه هستند، گفت:جریان ۹ دی ماه گذر کردن از چالش و بحران‌های غربی به شمار رفته و این جریان باید احیا شود.

وی با تاکید براینکه نسل جوان باید توجه ویژه‌ای به فلسفه ۹ دی داشته باشند، یادآور شد: حمایت نسل جوان و اقشار مردم را می‌توان حمایت جدی از انقلاب اسلامی و رهنمود‌های مقام معظم رهبری دانست، ضمن اینکه مردم با حضور خود پاسخ قاطعی به نقشه‌های شوم دشمنان نشان دادند.

شایان ذکر است که آیت الله رضا رمضانی گیلانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در نشست یلدای سکوت؛ بایکوت رسانه‌ای رهبر مسلمانان جهان در دانشگاه امام صادق «ع»، در بیاناتی تصریح کرد: امروزه با یک قرائت دقیق و جامع نسبت به اسلام مواجه هستیم که صرفا به بعد فردی مربوط نشده بلکه بعد اجتماعی هم در بر می‌گیرد. از سوی دیگر به جنبه ظاهری توجهی نداشته به جنبه باطنی و عرفانی هم اهمیت ویژه‌ای قائل است و مسلمانان را نسبت به شرح وظایف خود متوجه می‌سازد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: تعریف دیگری از اسلام که در غرب مطرح است، اسلام افراطی بوده که از شیعه و اهل سنت تشکیل می‌شود که پروژه اختلاف میان مسلمانان به حساب می‌آید.

وی تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد رسانه‌های دنیا در اختیار یهود و جریان صهونیست بوده، این درحالی است که یک حرکت ۲۰ میلیونی اربعین که می‌تواند در نوع خود مانور بین المللی باشد متاسفانه از سوی رسانه‌های غربی با بایکوت خبری مواجه شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما با یک بی هویتی در غرب مواجه هستیم، اذعان کرد: بیش از ۳۰ درصد از مردم آلمان لایئک بوده که قالب آن‌ها جوان هستند که گفتمان اسلام می‌تواند پاسخگویی بسیاری از پرسش‌های امروز جوانان اروپایی باشد.

وی تصریح کرد: بی هویتی بد‌ترین چالش غرب به حساب می‌آیداز طرفی حاکمیت غرب گفتمان اسلام را نمی‌پذیرد و در این حاکمیت تعریف عقلانیت و عدالت تفاوت بسیاری با تعریف ما از این دو موضوع دارد.

آیت‌الله رمضانی گیلانی با اشاره به اینکه در تببین گفتمان دقیق اسلام بر اساس عقلانیت حرف‌های بسیاری وجود دارد، بیان کرد: این گفتمان و ادبیات برای آمریک و حاکمیت استکباری جهان قابل تحمل نیست، ضمن اینکه مافیانی رسانه‌ای که در اختیار یهود و جریان صهونیست هم وجود دارد که می‌تواند غرب از گفتمان اسلام احساس خطر کند. غرب از سویی پرورژه‌ای تحت عنوان اسلام ستیزی را در دستور کار خود دارد که چهره اسلام را خشن جلوه دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار