فرمانده دانشگاه امام حسین(ع):
فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به حوداث فتنه 88 در کشور و سربلندی مردم در این امتحان گفت: در این فتنه بعضی از مسئولان مردود شدند.
کد خبر: ۶۹۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ 25 December 2018
 سردار فضلی عصر امروز در یادوراه 1200 شهید منطقه ارسباران در دانشگاه آزاد اهر،  برگزاری کنگره 1200 شهید منطقه ارسباران را اقدام ارزشمند و ابتکاری برای سایر استان‌ها و مناطق مختلف کشور برشمرد و تداوم اینگونه برنامه‌های فرهنگی و معنوی را گامی مثبت در راستای اهداف والای شهدا عنوان کرد.

وی بر بصیرت نیروهای انقلابی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری را یادآور شد و با اشاره به برخی توطئه‌ها، 9 دی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران برشمرد که در آن مردم با حضور پرشور و حماسی خود پیروز میدان شدند و مثل همیشه در هر صحنه‌ای که نیاز به حضورشان بوده با وحدت و همدلی خود افتخار آفریدند.

فضلی گفت: متأسفانه در این رویداد برخی مسئولان نمره  قابل قبولی نگرفتند، اما خوش به حال مردم ایران که از این امتحان نیز سربلند بیرون آمدند و اگر امروز در کشورهای مختلف از جمله لبنان ، یمن، سوریه ، عراق و فلسطین مقاومت همچنان پویا و زنده است به برکت انقلاب اسلامی می باشد و الان دشمن تلاش دارد با خدشه دار کردن وحدت بین مسلمانان ، شیعه و سنی را به جان هم بیندازد و از این اختلافات بهره‌برداری کنند.

این فرمانده 8 سال دفاع مقدس با اشاره به سالگرد عملیات کربلای چهار گفت: شکست در عملیات کربلای 4 مقدمه‌ای برپیروزی توانمندانه در کربلای 5 بود که با ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و رهبری شجاعانه حضرت امام(ره) محقق شد و این امر میسر نمی‌شد مگر با ایثار و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام که با روحیه ایثار و شهادت، عملیات کربلای 5 را با پیروزی انجام دادند و دژهای تسخیرناپذیر شلمچه به دست رزمندگان اسلام فتح شد.

وی گفت: ما در عملیات‌های مختلف که با شهدا همراه و همسنگر و از نزدیک شاهد ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی‌شان بودیم، آنها انسان‌هایی مخلصی بودند که هیچ وقت با وجود کارآیی و تخصص لازم  از خود تعریف نکردند بلکه این ما هستیم که الگوهای اخلاقی آنها را برای خود سرمشق قرار دهیم و آنها را به نسل‌های جدید معرفی کنیم.

فضلی  بسیج را افتخار نظام اسلامی برشمرد که به فرمان حضرت امام(ره) ارتش 20 میلیونی بسیج محقق شد و ایثارگری‌های این عزیزان در طول 8 سال دفاع مقدس با تکیه برایمان و تقوی تمام نقشه دشمنان را نقش برآب کرد.

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) افزود: رزمندگان اسلام در جهت تبعیت از فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام(ره) در سرمایی زیر 20 درجه کردستان بالای 50 درجه خوزستان با کمترین امکانات عملیات های مختلف را با موفقیت به انجام رساندند و این رزمندگان بیش از 90 درصدشان بسیجیان داوطلب بودند که موجبات اقتدار و سربلندی نظام شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :