مدیر ساختمان و امور مهندسی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این نهاد در 9 ماهه امسال بیش از سه هزار پروژه عمرانی را در بخش خرید و ساخت مسکن شهری و روستایی، انجام تعمیرات و ساخت سرویس‌های بهداشتی انجام داده است.
کد خبر: ۶۹۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ 25 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، محمدرحیم صحرا پیما، مدیر ساختمان و امور مهندسی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این نهاد در 9 ماهه امسال بیش از سه هزار مورد پروژه عمرانی ویژه مددجویان تحت حمایت خود اجرا کرده است که این پروژه‌ها در بخش‌های خرید و ساخت مسکن شهری و روستایی، انجام تعمیرات و ساخت سرویس‌های بهداشتی بوده است.

وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها 11 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

صحراپیما اظهار کرد: کمیته امداد خراسان رضوی در 9 ماهه امسال ساخت بیش از هزار واحد مسکن روستایی، ساخت 376 باب واحد شهری و بیش از هزار و 800 مورد تعمیرات و سرویس بهداشتی را انجام داده است.

مدیر ساختمان و امور مهندسی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: سهم این نهاد در بخش ساخت و مقاوم‌سازی مسکن روستایی تا سقف 15 میلیون تومان، مسکن شهری تا سقف 25 میلیون تومان، تعمیرات تا سقف سه میلیون و 500 هزار تومان و ساخت سرویس بهداشتی تا سقف 2 میلیون و 500 هزار تومان به هر خانوار است.

وی ادامه داد: در کنار منابع داخلی کمیته امداد، اعطای تسهیلات از بانک‌های عامل، بنیاد مسکن و آورده مددجویان در خرید و ساخت مسکن بخش دیگر کار است.

صحراپیما خاطرنشان کرد: با توجه به فصل سرما و بی‌سرپناه بودن جمع کثیری از خانواده‌های تحت حمایت، حمایت و سخاوت مردم نیکوکار می‌تواند فضایی امن و گرم در فصل زمستان برای خانواده‌ها و ایتام نیازمند رقم بزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار