کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال درحالی تصمیم به برگزاری مراسم بدرقه برای تیم ملی گرفته که براساس اعلام مشاور فرهنگی این فدراسیون، ملی‌پوشان و اعضای کادر فنی در این مراسم حضور نخواهند داشت!
کد خبر: ۶۹۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 26 December 2018

شاهکار جدید کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در راه است: «برگزاری مراسم بدرقه بدون حضور تیم ملی». درست مثل برگزاری مراسم عروسی بدون حضور عروس و داماد! یا مراسم عقد بدون حضور یکی از طرفین! یک نوآوری جدید در فدراسیون پنج ستاره برای صرف هزینه‌های میلیونی!

غلامحسین زمان آبادی گفته است: «موافقت مهدی تاج را گرفتیم که یک مراسم بدرقه در تهران با حضور مسئولان و پیشکسوتان برگزار کنیم و در آن مراسم از سرود هواداری تیم ها، سرود تیم ملی فوتبال ایران، قالی مربوط به جام ملت های آسیا و یک قالی برای تشکر از کی روش رونمایی کنیم.

وی افزود: این مراسم بدرقه بدون حضور ملی پوشان برگزار می شود و به نوعی آش پشت پا است. این مراسم با حضور پیشکسوتان و مسئولان فدراسیون به احتمال زیاد ۱۲ دی برگزار می شود و از آهنگ تیم ملی که خواننده آن ماهور قوچان نژاد است، هم رونمایی شود.»

کمیته فرهنگی فدراسیون طرح و برنامه داده و مهدی تاج هم موافقت کرده است! وسط این همه مشکلات مالی و جیب خالی فدراسیون حالا باید میلیون ها تومان هم هزینه مراسمی شود که از همین حالا خروجی اش مشخص است: «هیچ – هیچ».

البته شاید برای مسئولان کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال خیلی هم هیچ نباشد و دستاوردهایی داشته باشد! نمونه همان دستاوردهایی که از مراسم های قبلی داشت و نمونه دستاوردی که حضور پرتعدادشان در جام جهانی داشت!

تیم ملی تنها مانده و بازیکنانش چشم انتظار انرژی مثبت و شارژ روحی هستند آن وقت مسئولان فرهنگی فدراسیون می خواهند در روزی که تیم ملی به کیش می آید تا راهی امارات شود، کیلومترها دورتر از ملی پوشان دور هم جمع شوند و از سرود و قالی و تابلو و … رونمایی کنند و حتما کلی خوش بگذرانند و در پایان هم فاکتورهایش را به بخش مالی ارائه کنند!

خروجی اش چه می شود؟ چه کسی نفع می برد؟ تیم ملی که امید یک ملت است از برگزاری این مراسم چه سودی می برد؟ اصلا تیم ملی سود می برد یا دیگران؟ اگر قرار است دیگران سود ببرند فدراسیون به دنبال راه حل دیگری برای سود بردن آقایان باشد نه اینکه به اسم مراسم بدرقه برنامه های خودشان را پیش ببرند.

مهدی تاج با چه استدلالی با این مراسم موافقت کرده است؟ شاید موافقت کرده تا بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته‌اند هر طور شده هزینه شود! وگرنه در کدام کشور آسیایی مراسم بدرقه بدون حضور تیم ملی برگزار شده که ایران دومی اش باشد؟

بهتر است فدراسیون فوتبال این هزینه میلیونی که هیچ ثمری برای تیم ملی و فوتبال کشور ندارد را صرف امور دیگر از جمله تیم های بانوان و نوجوانان و جوانان و … کند تا هم کار مثبتی انجام داده باشد و هم جلوی برخی برنامه های بی کیفیت و هزینه ساز را بگیرد.
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار