امام‌جمعه قرچک مطرح کرد
امام‌جمعه قرچک گفت: هرچه داریم به برکت همین نظام و خون شهدای انقلاب است و باید تلاش کنیم در این حوزه کار کنیم و دستاوردهای 40 سالگی انقلاب را بیان کنیم و به مردم اقداماتی که صورت گرفته را گزارش کنیم.
کد خبر: ۶۹۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 29 December 2018

به گزارش «تابناک تهران» از قرچک، حجت‌الاسلام‌ حجت‌الله اسماعیلی در ششمین جلسه شورای اداری این شهرستان که با محوریت دهه مبارک فجر و برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: همه ما در این کشور معتقد به قرآن و دین‌مدار هستیم و پایبند به عقاید هستیم و تمام تلاش‌های ما ذخیره آخرت است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با تفکرات حضرت امام تشکیل شد تا مبانی و دستورات نظام اسلامی در آن اجرایی شود، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب به فکر براندازی نظام بودند و از همان لحظه‌های اول فتنه‌های زیادی به‌وجود آمد که نمونه‌های آن جنگ تحمیلی، درگیری‌های داخلی، فتنه 78 و در آخر هم فتنه 88 بود که توسط دشمنان خارجی طراحی‌شده بود و توسط سران فتنه در داخل اجرا می‌شد.

امام‌جمعه قرچک تصریح کرد: ملت ایران به محض اینکه متوجه شدند که فتنه؛ دین، قرآن و دستاوردهای نظام را تهدید می‌کند وارد میدان شدند و فتنه 88 را خنثی کردند.

اسماعیلی تأکید کرد: هرچه داریم به برکت همین نظام و خون شهدای انقلاب است و باید تلاش کنیم در این حوزه کار کنیم و دستاوردهای 40 سالگی انقلاب را بیان کنیم و به مردم اقداماتی که صورت گرفته را گزارش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیری که دغدغه دین‌مداری دارد و خدمت‌گذار مردم است با تمام وجود از آن حمایت می‌کنیم و همه باید سرباز ولایت باشیم و در مسیر ولایت قدم برداریم و تمام فکر و ذکر خود را در جهت خدمت کردن بگذاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار