نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی ضمن هشدار به مسئولان اقتصادی کشور گفت: هر کس مانع از رفع مشکلات اقتصادی مردم شود و در این راه کم‌کاری کند فتنه‌گر اقتصادی است.
کد خبر: ۶۹۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ 30 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ از قرچک، سید حسین نقوی‌حسینی شامگاه شنبه در نشست بصیرت‌افزایی و تبیین فتنه‌ سال 88 با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: متأسفانه برخی افراد در داخل کشور چشم خود را بر واقعیت‌ها بسته‌اند و نمی‌خواهند واقعیت‌های زمان را درک کنند.

وی بیان کرد: در 30 سال گذشته بیش از 430 نفر از سران کشورهای جهان برای دیدار و ادای احترام به مقام معظم رهبری به ایران سفر کرده‌اند و این دستاورد حاصل مدیریت و درایت رهبری فرزانه انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس با اشاره به سفر خود و وزیر دفاع به کشور چین و اظهارت وزیر دفاع دولت چین افزود: وزیر دفاع چین ملت و دولت ایران را به سبب ایستادگی در مقابل آمریکا و تصمیمات آن در منطقه ابرقدرت نامید که این ناشی از اقتدار ملت ایران است.

نقوی‌حسینی بیان کرد: فتنه 88 براندازی تمام عیاری برای نظام جمهوری اسلامی بود و که برای مدت 10 سال برای اجرای آن نقشه کشیده بودند و تمام اسناد این فتنه موجود است و همه کسانی که در این فتنه حضور داشتند و ملاقات‌هایی که انجام شده بود کاملاً مشخص است.

وی ادامه داد: در فتنه سال 88 سفارت‌های انگلیس و فرانسه در ایام فتنه 24 ساعت شبانه‌روز پاسخگوی مردم بودند و با عوامل فتنه ارتباط داشتند اما بساط این فتنه با پشتیبانی، مدیریت و درایت مقام معظم رهبری برچیده و پاسخ محکمی به فتنه‌گران داده شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سپس تصریح کرد: متأسفانه امروز کسانی که در فتنه 88 باعث ناامنی بودند و به اموال عمومی آسیب وارد کردند و دستگیر نیز شدند در این دولت پست و مقام دولتی دارند و علاوه بر این بر مردم منت و از نظام طلبکار نیز هستند.

نقوی‌حسینی در پایان خطاب به مسئولان ناکارآمد خاطرنشان کرد: مردم همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند، ولی عده‌ای مسئول نمی‌خواهند مشکلات مردم برطرف شود و هر کس دست به چنین کاری بزند و کم‌کاری کند فتنه‌گر اقتصادی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار