حاجی‌صادقی با بیان اینکه تاکنون تمام فتنه‌ها با حضور و بصیرت مردم خنثی شده است گفت: امروز باید مردم هوشیار باشند، دشمنان در تدارک فتنه‌های دیگر هستند و می‌خواهند فتنه با تهدید و فشارهای اقتصادی استقامت مردم را بشکنند.
کد خبر: ۶۹۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 30 December 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی امروز در جمع باشکوه مردم شیراز که به مناسبت یوم‌الله 9 دی در جوار حرم مطهر شاهچراغ (ع) گردهم آمده بودند، اظهار داشت:مردم معتقدند باید مسئولان، همچون پیام 9 دی در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: دشمن در فتنه 88 خواص را هدف گرفت که امت را از ولایت جدا کنند، اما توجه نداشت که در این انقلاب رهبری و مردم نمونه هستند و این موضوع باعث برچیده شدن توطئه‌های آنان شد.

وی با بیان اینکه 9 دی برای همیشه زنده و یوم‌الله است گفت: به دلیل نوع واقعه‌ای که اتفاق افتاد آن روز مربوط به زمان مشخص نیست و هرسال باید به آن توجه کرد و گرامی داشته شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نفوذ فکری است، گفت: مردم مطالبه‌گری کنند، انتقاد کنند اما ‌‌قدردان مدیری باشند که تلاش و خدمت می‌کند.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه تاکنون تمام فتنه‌ها با حضور و بصیرت مردم خنثی شده است گفت: امروز باید مردم هوشیار باشند، دشمنان در تدارک فتنه‌های دیگر هستند و می‌خواهند فتنه با تهدید و فشارهای اقتصادی استقامت مردم را بشکنند.

وی با بیان اینکه 40 سالگی این نظام الهی به برکت همین حضور مردم وروزهایی همانند 9 دی است، افزود: خودجوشی حضور مردم، تجلی غیرت مردم از جمله ویژگی‌های این روز است، این روز ثابت کرد که اسلام فقط آشتی نیست و به همان میزان که از دوستی حمایت می‌کند به استکبار ستیزی نیز اهمیت می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در 9 دی، فتنه‌ که طراحی 10 ساله داشت با بصیرت مردم شکست خورد و بر همین اساس، این روز، روز تجلی بصیرت همراه با استقامت امت انقلابی در برابر هجمه دشمن و غلبه گفتمان مقاومت و روز یاس دشمنان انقلاب اسلامی و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

حاجی صادقی همچنین 9 دی را تجلی جهاد کبیر دانست و بیان کرد: این روز، روز تجلی ماندگاری انقلاب با رکن ولایت فقیه است و مردم در این روز ثابت کردند که گرفتار شبهه نمی‌شوند.

 شیرازی‌های همیشه در صحنه صبح امروز با خلق حماسه بصیرت یک تجمع باشکوه را به مناسبت 9 دی برگزار کرده و در جوار حرم مطهر شاهچراغ(ع) گردهم آمدند.

در سراسر استان فارس نیز امروز مراسم یوم‌الله 9 دی برگزار و در آن مردم این استان بار دیگر با آرمان‌های شهدا، انقلاب و با ولایت تجدید پیمان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار