یک تحلیل‌گر مسائل سیاسی در استان یزد گفت: فتنه‌های پیشرو، فتنه‌هایی به مراتب سخت‌تر و سنگین‌تر است و راه عبور به سلامت از این فتنه‌ها، داشتن بصیرت و تبعیت از ولایت است .
کد خبر: ۶۹۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲ 30 December 2018

«احمد هژبری» در همایش بصیرت دادگستری یزد افزود: این کشور آزمون‌های بسیار سختی را در 40 سال پس از انقلاب، پشت سر گذاشته و حرکت رو به تعالی خود را تداوم داده است و این تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی آخرین برنامه‌های دشمن برای ناامید کردن این ملت و انقلاب است .

وی مهترین عوامل شکل‌گیری فتنه در کشور را خودخواهی، ریاست طلبی، ثروت اندوزی و ساده لوحی ذکر کرد و گفت: دنیا طلبی، بی‌بصیرتی و نفوذ ریشه‌های شکل گیری فتنه یک جامعه هستند که باید شناخت، معرفت و بصیرت مردم را آنقدر بالا برد تا در غبارآلودگی فضا و شرایط فتنه راه گم نکنند و در مسیر حق و حقیقت استوار و با صلابت حرکت كنند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی، فتنه 88 را شورش اشرافیت علیه جمهوریت نظام دانست و ابراز كرد: در فتنه 88 اسلامیت، جمهوریت، وحدت و ولایت فقیه هدف دشمن بود که تلاش کرد با زدن این ارکان به نظام اسلامی ضربه بزند که ناکام ماند .

اين آزاده‌ي دوران دفاع مقدس ادامه داد: در فتنه جدید که بسیار پیچیده و سنگین است، دشمن اشتباهات گذشته خود را تکرار نمی کند و با ابزار اسلام، نقشه‌های خود را پیش می برد .

وي از بصیرت به عنوان مهمترین نیاز و ضرورت جامعه برای دفاع از کشور یاد و بيان کرد: بصیرت چشم تیزبین تشخیص حق از باطل است؛ وقتی که باطل لباس حق می پوشد و افراد را به اشتباه و گمراهی می اندازد .

هژبری در پايان نيز اظهار كرد: در فتنه 88 خواص به چهار دسته تقسیم شدند؛ عده‌ای از فتنه‌گران حمایت کردند، عده ای سکوت کردند، عده‌ای مواضع دو پهلو گرفتنه و تنها برخی با داشتن بصیرت انقلابی و ایمان قلبی از نظام اسلامی دفاع کردند و درمیدان ماندند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار